نمونه پروژه های آماده آردوینو:
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

آردوینو یک نرم افزاری است که جهت برنامه نویسی بردهای آردوینو طراحی گردیده است. و شامل یک بوت لودر نرم افزاری است که برروی میکروکنترلر بارگذاری می گردد. طراحی پلتفرم آردوینو جهت تولید سریع و ساده پروژه‌های سخت‌افزاری تعاملی و ساخت وسایلی که با محیط تعامل داشته باشند، می باشد. همچنین بردهای آردوینو اهداف آموزشی را نیز دنبال می‌کنند.

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

منبع: ویکی پدیا
مزایای استفاده از نرم افزار آردوینو:

    در مقایسه با سایر پلت فرم های میکروکنترلر ارزان قیمت تر است.
    محیط برنامه نویسی آن جهت استفاده افراد مبتدی ساده و شفاف است.
    نرم افزار آردوینو قابلیت توسعه و گسترش را داشته و بصورت یک ابزار open-source منتشر شده است.
    سخت افزار آردوینو نیز قابلیت توسعه و گسترش را دارد و open-source  آن بر اساس میکروکنترلرهای ATMEGA8 و ATMEGA168 شرکت Atmel تدوین شده اند.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های پروتئوس (proteus)

انجام پروژه های سیلواکو (Silvaco)

انجام پروژه های ADS

انجام پروژه های اپنت(OPNET)
برای انجام پروژه آردوینو باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های آردوینو و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار آردوینو را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های آردوینو ، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی آردوینو:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی آردوینو هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه آردوینو ارائه خواهیم داد.

انجام پروژه پایانی آردوینو :

انجام پروژه پایانی آردوینو از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام پروژه پایانی آردوینو ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه آردوینو خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه آردوینو و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ تجاری و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه آردوینو شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه آردوینو به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های آردوینو در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در پروژه های آردوینو از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های آردوینو در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه آردوینو برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده آردوینو:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه آردوینو را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده آردوینو بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده آردوینو
نحوه سفارش پروژه آردوینو:
در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های آردوینو خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله در انجام پروژه آردوینو آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه آردوینو در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 
آردوینو چیست ؟

آردوینو یا Arduino یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند در حوزه نمونه سازی قطعات الکترونیکی است که کاربرد اصلی آن در توسعه و ساخت دستگاه های الکترونیکی است. انجام پروژه های آردوینو نقش مهمی در برنامه نویسی قطعات سخت افزاری و الکترونیکی دارد. هدف از طراحی آردوینو ارائه یک برد برنامه پذیر برای شبیه سازی انواع مدارها می باشد. آردوینو همچنین توانایی برنامه نویسی بردهای الکترونیکی را دارا می باشد. آردوینو که از زبان جاوا برای برنامه نویسی و از میکروکنترلر Atmel بابت سخت افزار استفاده میکند در حقیقت یک پلتفرم است که شامل یک برد الکترونیکی و یک محیط توسعه نرم‌ افزاری است و برای برنامه‌نویسی و کنترل دستگاه‌ های الکترونیکی به کار میرود. بردهای الکترونیکی برنامه پذیر آردوینو علاوه بر کاهش هزینه طراحی قابلیت استفاده چندین بار را دارند، آردوینو در حقیقت یک cpu برای نوشتن برنامه یا کد بر روی برد است که میتوانید تمام دستورات لازم بر روی انواع سخت افزارها را اعمال کنید انواع فرمان های کنترلی ، ساختار چرخشی قطعات ، روشن و خاموش کردن قطعات همگی از طریق دستورات بسیار ساده ای که در آردوینو نوشته شده و از طریق یک پروگرامر به داخل برنامه ارسال میشود قابل پیاده سازی است، امروزه اهمیت استفاده از آردوینو برای طراحی مدار غیر قابل انکار هست بسیاری از تجهیرات پزشکی و قطعات اینترنت اشیاء به وسیله آردوینو  طراحی میشود.

Arduino یک پلتفرم سخت افزاری و نرم افزاری متن باز است که برای طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی و دستگاه های هوشمند استفاده می شود. این پلتفرم شامل یک برد الکترونیکی، یک میکروکنترلر و یک زبان برنامه نویسی ساده است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا برنامه های الکترونیکی را طراحی و پیاده سازی کنند. با استفاده از Arduino، می‌توان به سادگی با سنسورها، موتورها، LEDها و دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را کنترل کرد . همچنین، با استفاده از Arduino، می‌توان به سادگی ارتباط با رایانه شخصی خود برقرار نماییم و داده‌هایی که توسط مدار الکترونیکی جمع آوری شده است را برای تجزیه و تحلیل به رایانه شخصی خود منتقل کرد. با توجه به سادگی و قابلیت برنامه‌ریزی Arduino، این پلتفرم برای مبتدیان در حوزه الکترونیک بسیار مناسب است. همچنین، برای طراحان حرفه‌ای نیز، استفاده از Arduino به دلیل سرعت و سهولت در توسعه مدار الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برنامه نویسی با آردوینو جایگاه ویژه ای در میان متخصصان الکترونیک دارد زیرا این پلتفرم می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای توسعه و کنترل دستگاه‌های الکترونیکی و ربات‌ها استفاده شود. با استفاده از آردوینو ، میتوان کدهای برنامه نویسی را برای کنترل سنسورها، موتورها، نمایشگرها و سایر قطعات الکترونیکی نوشت. همچنین آردوینو به عنوان یک پلتفرم آموزشی بسیار مناسب است و به دانشجویان و علاقمندان به الکترونیک کمک میکند تا مفاهیم برق و الکترونیک را در عمل تجربه کنند. به طور کلی، برنامه نویسی آردوینو ابزار قدرتمند و مفید در حوزه الکترونیک و ربات‌ها است. از اصلی ترین ویژگی های آردوینو اتصال به پایگاه داده بر ذخیره انواع اطلاعات می باشد به این صورت که هر فرمانی که روی آردوینو اجرا میشود در یک سلول از حافظه آن ذخیره میشود تا بتوان بر عملکرد کلی دستگاه نظارت کرد و این یکی از اصلی ترین تفاوت های آردوینو با سایر ابزارهای برنامه نویسی کنترل پذیر می باشد.پروژه های آردوینو می توانند مستقل باشند آردوینو میتواند محیط اطراف رابا استفاده از سنسورهای مختلف حس کند و بر محیط اطرف خود از جمله لامپ‌ها ، موتورها ، led های مختلف و سایر محرک‌ها اثر بگذارد همچنین میکروکنترلرهای بکار رفته بر روی برد آردوینو بر اساس زبان برنامه‌نویسی کاملا استاندارد آردوینو و محیط ویژه کدنویسی آن برنامه‌ریزی شده است و برای کدنویسی به هیچ نرم‌افزار جانبی و یا کامپایلر دیگری نیاز نیست.

متلب پروژه چه نوع پروژه های آردوینو را میتواند انجام بدهد ؟
انجام پروژه کدنویسی با آردوینو
انجام پروژه برنامه نویسی آردوینو
طراحی بردهای آردوینو UNO ، MEGA ، DUE ، IDE
انجام پروژه کلاسی آردوینو

 

مراحل برنامه نویسی سازی در آردوینو

۱. نصب نرم افزار: در مرحله اول باید نرم افزار آردوینو را نصب و اجرا نمایید

۲. اتصال به برد: در گام دوم باید برد آردوینو از طریق رابط هایی  به کامپیوتر متصل کرد

۳. باز کردن محیط برنامه نویسی: در گام سوم باید پس از اتصال به برد، محیط برنامه نویسی آردوینو را باز کرده و کدهای خود را وارد نماییم

4. تعیین پورت سریال: در این گام باید پورتی که قرار است که کدها از آن با برد ارتباط داشته باشد را انتخاب کنیم برای این منظور از قسمت Tools، پورت سریال مورد نظر را انتخاب میکنیم

5. تعیین بوردهای مورد استفاده: همچنین با استفاده از ابزار Tools میتوان بردهایی که در آردوینو باید استفاده شود را مشخص میکنیم

6. شروع کدنویسی : در این مرحله باید کدهای برنامه خود را با زبان C++ و با استفاده از دستورات و تابع‌های آماده را بنویسید

5- آپلود کد : بعد از نوشتن کد، باید آن را به برد آپلود کرد. برای آپلود کد، باید از منوی Sketch استفاده و گزینه Upload را انتخاب کرد.

۸. تست و عیب‌یابی: در گام هشتم در صورت نیاز به اصلاح کد برای تست و عیب‌یابی، باید اصلاحات مدنظر صورت گیرد.

۶- اجرای برنامه: پس از آپلود کد، برنامه آماده اجرا می باشد . برای اجرای برنامه، باید برد را به منبع تغذیه متصل کرد و دستورات مورد نظر را اجرا کرد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه AVR

انجام پروژه اتمل استودیو

 سفارش پروژه اورکد

انجام پروژه مولتی سیم

انجام پروژه پی اسپایس

 
ضروت استفاده از بردهای آردوینو در پروژه های الکترونیک

بردهای آردوینو امروزه جایگاه خود را در پروژه های الکترونیک به خوبی باز کرده و استفاده از آن نیاز اصلی در طراحی برد می باشد آردوینو به عنوان یک پلتفرم باز و قابل برنامه‌ریزی برای توسعه دهندگان الکترونیک و رباتیک، بسیار مفید و حیاتی هستند. این بردها به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا به راحتی کد بنویسند و آن را برای کنترل سخت افزار استفاده کنند. همچنین، با استفاده از بردهای آردوینو ، می توانید از طیف وسیعی از ابزار و لوازم جانبی مختلفی مانند سنسورها، موتورها و LED ها استفاده کنید و آنها را به صورت آسان در پروژه‌ های خود استفاده کنید دارا بودن محیط برنامه نویسی حرفه ای یکی دیگر از دلایل انتخاب آردوینو  برای پروژه های الکترونیک است .به طور کلی، بردهای آردوینو به توسعه دهندگان امکانات بیشتری برای توسعه پروژه‌های الکترونیکی و رباتیک فراهم می کنند.

 
اهمیت استفاده از آردوینو در چیست ؟

آردوینو امروزه به عنوان اصلی ترین بردهای الکترونیکی معرفی میشوند که در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار میگیرند شاید یکی از دلایل اهمیت یادگیری برنامه نویسی با آردوینو را بتوان به راحتی کار با کتابخانه های آردوینو و همچنین سهولت در یادگیری آن دانست همچنین آردوینو یکی محیط متن باز است که سورس بردهای برنامه نویسی شده در آن در اختیار همه قرار میگیرد برای استفاده از آردوینو میتوانید به صورت خودکار مراحل دیباگ کردن برنامه ها را انجام دهید و دیگر نیاز به استفاده از پروگرمر ندارید . استفاده از بردهای قطعات برنامه پذیر جای انواع بردهای و قطعات یک بار مصرف قدیمی را گرفته است یکی از کاربردهای اصلی آردوینو جایگزینی آن با میکروکنترلرها که سرعت پایین تری دارند، سرعت بسیار بالای آردوینو و همچنین برنامه پذیر بودن آن باعث استفاده فراوان آن در حوزه های مختلف شده است. متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان آردوینو را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 
آشنایی با بخش های مختلف Arduino

1- بخش طراحی سخت افزار : در این بخش با استفاده از ابزارهای مختلف سخت افزارهای لازم برای Arduino طراحی میشود

2- بخش برنامه نویسی : در این بخش با استفاده از زبان سی پلاس پلاس امکان نوشتن های کدهای لازم برای Arduino وجود دارد

3- بخش شبیه سازی برد : این بخش برای شبیه سازی برد Arduino تعبیه شده است و امکان مشاهده خروجی مدار را خواهیم داشت

۴- بخش طراحی پروژه : در این بخش با استفاده از کدهای نوشته و شبیه سازی انجام شده پروژه وارد فاز طراحی میشود

5- بخش تست سخت افزار : در این بخش امکان تست و عیب یابی سخت افزار طراحی شده در Arduino وجود خواهد داشت.

 
لزوم به کارگیری از نرم افزار آردوینو در صنایع مختلف

۱- رباتیک : یکی از اصلی ترین صنایع کاربردی مورد استفاده از آردوینو در حوزه رباتیک می باشد که از آنها برای طراحی انواع ربات ها با کاربردهای مختلف استفاده میشود.

 

۲- صنایع الکترونیک : در حوزه صنایع الکترونیک از آردوینو برای طراحی و برنامه نویسی بردهای الکترونیکی استفاده میشود.

 

۳- تجهیزات پزشکی : از دیگر حوزه های که به آردوینو وابستگی فراوانی دارد طراحی و ساخت بردها و قطعات تجهیزات پزشکی می باشد بسیاری از دستگاه های پزشکی با با بردهای آردوینو طراحی میشود.

 

۴- سیستم های پارکینگ : از دیگر حوزه های کاری مورد استفاده از آردوینو طراحی قبض های پرداخت ورورد به خروج به پارکینگ می باشد.

 

۵- برنامه نویسی میکروکنترلرها : در این حوزه از آردوینو برای برنامه نویسی و طراحی انواع میکروکنترلرها استفاده میشود.

 
کاربردهای آردوینو

۱- استفاده در اکثریت دستگاه های مهندسی پزشکی

۲- قابلیت استفاده در طراحی انواع ربات

۳- قابلیت اتصال بردهای آردوینو به فضای اینترنت

۴- استفاده شده در انواع سیستم های هوشمند از جمله پارکینک هوشمند

۵- استفاده بردهای آردوینو در ساخت انواع چراغ های رانندگی هوشمند

 

مراحل انجام پروژه آردوینو

    ارسال پروژه آردوینو از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه آردوینو توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه آردوینو براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه آردوینو توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

سفارش پروژه آردوینو با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های آردوینو با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه آردوینو به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه انجام پروژه برنامه نویسی آردوینو دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه آردوینو چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه آردوینو خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه آردوینو وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه آردوینو منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری آردوینو

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه آردوینو در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های آردوینو به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در انجام پروژه دانشجویی آردوینو تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های آردوینو انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه آردوینو موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 
پروژه های آردوینو

شما به قسمت پروژه آردوینو سایت آیرنکس وارد شده اید. شما در این صفحه تمامی پروژه های اردوینو (ساده، صنعتی، پیشرفته، حرفه ای) را میتوانید مشاهده کنید. اکثر پروژه ها دارای فیلم عملکرد هستند تا بهتر محتوا را درک کنید. پروژه های آردوینو سایت دارای آموزش های مرحله به مرحله هستند. سعی شده در تمامی پروژه ها توضیحات هر چند ساده و مبتدی کد های آردوینو قرار داده شود. پروژه ها با برد آردوینو Uno ، due ، اردینو * Pro ، آردینو * نانو و … طراحی شده اند.
برد آردوینو را از فروشگاه قطعات آیرنکس تهیه کنید.

آموزش های آردوینو:

    نصب آردوینو (#0)
    برد آردوینو چیست (#1)
    آپلود پروژه در آردوینو (#2)
    کنترل LED RGB با آردوینو (#3)
    کنترل رله با برد آردوینو (#4)
    آنالوگ به دیجیتال در آردوینو (#5)
    اتصال LCD کاراکتری به آردوینو (#6)
    اتصال شیفت رجیستر به آردوینو (#7)
    آموزش تایمر / کانتر در آردوینو (#8)

فلزیاب با آردوینو

پروژه های آردوینو:

    آزمون آردوینو (سوالات رایگان)
    پروژه های ربات با آردوینو
    پروژه های بلوتوث و آردوینو
    پروژه های دماسنج با آردوینو
    پروژه های مرتبط با بیماری کرونا
    پروژه های ساعت و تاریخ با آردوینو
    پروژه های خانه هوشمند با آردوینو
    مشاهده تمامی آموزش های آردوینو

بیسیم آردوینو

کوادکوپتر با آردوینو

اگر به دنبال آموزش به صورت فیلم، عملی و پروژه محور هستید، پیشنهاد ما دوره پروژه محور آردوینو است. روی تصویر زیر کلیک کنید.

    1402/09/11
    کنترل فن با توجه به دما با آردوینو (آموزش جامع)

    در دنیای سریع امروز، راحتی و آسودگی امری کلیدی است. سروکله ردن با نوسانات دمایی در محیط زندگی و کار میتواند عذاب آور باشد. تنظیم مداوم فن در مناطقی که ظهرهای به شدت داغ و شب های به شدت سرد…
    ادامه مطلب »
    1402/09/11
    ربات ماشین دوری کننده از مانع با آردوینو (آموزش جامع)

    دوری کردن از موانع یک عمل کلیدی در رباتیک است. دوری کردن از موانع یعنی ربات ها به طور مستقل تلاش کنند تا بدون برخورد با اجشام به مقصد خود برسند. نوعی از ربات های مستقل که تقریبا خوب عمل…
    ادامه مطلب »
    1402/09/08
    آموزش ساخت سطل زباله هوشمند با آردوینو

    با ادامه رشد جمعیت و شهرنشینی، مدیریت زباله به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. یکی از راه حل های خلاقانه برای حل این مشکل، سطل زباله هوشمند است. در پروژه پیش رو، چگونگی ساخت یک سطل زباله هوشمند با…
    ادامه مطلب »
    دوره آموزش آردوینو
    دوره آموزش AVR
    دوره آموزش ESP32
    دوره آموزش برد پیکو
    1402/09/07
    ساخت ربات گربه رقصنده با آردوینو (آموزش کامل)

    به آخرین پروژه انجام شده ما خوش آمدید. در این پروژه، با کندوکاو کردن در دنیای رباتیک، یک ربات دست ساز کوچک که توانایی راه رفتن و رقصیدن را دارد میسازیم. نام ربات دوپای ما، catbot است. در این پروژه…
    ادامه مطلب »
    1402/09/05
    دور زدن بازی دایناسور مروگر کروم با آردوینو

    یک راه عالی برای هک کردن بازی Chrome Dino در زمانی که اینترنت شما قطع می شود وجود دارد. اگر از کروم به عنوان مرورگر وب مورد علاقه خود استفاده می کنید، بدون شک با بازی Dino (T-Rex) روبرو شده…
    ادامه مطلب »
    1402/09/05
    سنسور تشخیص حرکت PIR و آردوینو (آموزش جامع)

    در این مطلب چگونگی اتصال یک سنسور پسیو مادون قرمز (PIR) یا سنسور تشخیص حرکت به آردوینو را یاد میگیریم. هم چنین نحوه عملکرد این سنسور و بخش های مختلف آن را بررسی میکنیم. پس تا انتهای این مطلب، با…
    ادامه مطلب »
    1402/09/04
    اتصال سنسور ضربان قلب به آردوینو (آموزش جامع)

    در آموزش پیش رو، چگونگی اتصال سنسور ضربان قلب به آردوینو را برای اندازه گیری لحظه ای ضربان قلب هر انسان بررسی میکنیم. همچنین یک نمایشگر OLED هم برای نمایش مقادیر روی صفحه نمایش، به آردوینو متصل خواهیم کرد. قطعات…
    ادامه مطلب »
    دوره آموزش iot
    دوره آموزش آلتیوم دیزاینر
    دوره آموزش الکترونیک
    دوره آموزش رزبری پای
    1402/09/02
    اتصال سنسور التراسونیک به آردوینو (آموزش جامع)

    در آموزش پیش رو، اتصال سنسور اولتراسونیک به آردوینو برای اندازه گیری فاصله و نمایش آن در سریال مانیتور را بررسی خواهیم کرد. درابتدا نحوه اتصال سنسور اولتراسونیک را توضیح داده و در انتها، نمایشگر LCD I2C را نیز به…
    ادامه مطلب »
    1402/09/01
    ساخت ربات بذار و بردار بلوتوثی با آردوینو

    در حوزه رباتیک و اتوماسیون، حرکات مکانیکی دقیق و حساب شده انقلابی را در صنایع مختلف از تولیدات گرفته تا مراقبت از سلامت، به راه انداخته است. به دنبال ظهور میکروکنترلرهای مقرون به صرفه (آردوینو) و در دسترس بودن ابزار…
    ادامه مطلب »
    1402/08/27
    اتصال LED نواری WS2811 به آردوینو (آموزش جامع)

    در این راهنما، پروسه اتصال و کنترل نوار ال ای دی WS2811 با میکروکنترلر آردوینو را آموزش خواهید دید. نوار ال ای دی WS2811 به دلیل آدرس پذیری جداگانه لامپ های ال ای دی خود معروف است که امکان ایجاد…
    ادامه مطلب »

    123»1020...آخرین

دوره آموزش STM32
دوره آموزش پروتئوس
برد آردوینو چیست ؟

Arduino یک پلتفرم توسعه منبع باز است که از سخت افزاری آسان و یک محیط برنامه نویسی ساده تشکیل شده است. برد سخت افزاری آردوینو در مدل های مختلفی موجود است مثل Arduino UNO ، Arduino Mega ، nano ، mini و … . ما برای اهداف این آموزش از آردوینو UNO استفاده میکنیم. Arduino IDE نرم افزاری است که با استفاده از آن ما برد Arduino UNO را برنامه ریزی خواهیم کرد.

این ابزار، یک پلتفرم محاسباتی متن باز (open-source) می باشد که یک محیط برنامه نویسی مناسب برای توسعه می باشد. یکی از بزرگترین مزیت های آردوینو این است که برای نصب آن نیازی به لحیم کاری نیست. با استفاده از جامپر وایر به راحتی می توان برد ها و ماژول ها و قطعات را به همدیگر متصل کرد.

Arduino را می توان به راحتی بر روی سیستم کامپیوتر شخصی خود پیاده کرده و از ماژول های متنوع آن استفاده کرد. آردوینو ها اغلب به عنوان میکروکنترلر به کار گرفته می شوند. این برد ها میتوانند نقش های بسیار کاربردی و مفیدی را در یک سیستم ایفا کنند.

این برد به عنوان مغز سیستم کار می کند و ماژول ها و سنسور ها نتایج را به آن می فرستند. یکی از معروفترین و همچنین پرکاربردترین برد های آردوینو برای انجام پروژه ها و به خصوص شبیه سازی های اولیه، برد Arduino Uno می باشد. همانند معنی کلمه این برد اولین نسل از آردوینو بود و در ایتالیایی UNO به معنای یک می باشد.
t> برد آردوینو Uno
برد آردوینو Uno
شیلد های آردوینو

یک سری بردهای کمکی می باشند امکانات حرفه ای را به برد آردوینو اضافه می کنند. این شیلد ها وظیفه پردازش قسمتی از داده ها را بر عهده دارند. این ماژول ها ار شلوغی و تراکم زیاد مدار جلوگیری میکنند. زیرا به آسانی روی برد Arduino قرار میگیرند. بعضی شیلد های برای ارتباط وای فای (Wifi)، برخی برای ارتباط اترنت (Ethernet)، برخی برای کنترل موتور ها (Driver) و … استفاده میشوند.
برنامه نویسی Arduino چگونه است ؟

اردوینو یک زبان برنامه نویسی رایگان می باشد. اردوینو از نظر برنامه نویسی شباهت زیادی به زبان C++ دارد. نکته جالب دیگر در مورد این نرم افزار help و آموزش واضح و روان در داخل خود برنامه می باشد. همچنین در قسمت مثال ها (example) نمونه پروژه های برنامه نویسی شده آماده نیز برای راهنمایی بیشتر کاربران وجود دارد.

کد هایی که با استفاده از آردوینو نوشته می شود، اسکچ خوانده می شوند. این اسکچ ها یا همان کد های آردوینو در قسمت ویرایشگر متن مانند پنجره edit در نرم افزار متلب نوشته می شوند و با پسوند ino ذخیره می شوند. این مسئله قابلیت هایی را برای کپی، کات یا حتی سرچ کردن متن فراهم می کند. بعد از انجام عملیات ذخیره، Export انجام می گیرد. در این زمان ناحیه پیام نتیجه بارگذاری کد را نشان میدهد همچنین میتوان خطا های موجود در کد را در آن قسمت مشاهده کرد.

به طور کلی کد های آردوینو به دوسته کلی تقسیم می شود. Void Setup و Void Loop. در Void Setup مقدار دهی اولیه انجام میشود و در Void Loop کد ها به صورت بی نهایت تکرار میشوند.
وبسایت آیرنکس چطور در زمینه یادگیری آردوینو کمک میکند ؟

در صورت عضویت در سایت میتوانید از امکانات بهتری برخوردار شوید. سعی شده است انواع پروژه های آردوینو اعم از ساده و حرفه ای را در سایت قرار دهیم. وبسایت کاملا فعال است و همیشه در حال قرار دادن جدید ترین پروژه های Arduino برای کاربران هستیم. همچنین در صورتی که تمایل به آموزش های پروژه محور این قسمت ندارید، میتوانید در بخش آموزش آردوینو سایت به طور کامل و از ابتدا برنامه نویسی با Arduino را فرا بگیرید.

وبسایت آیرنکس موظف به پاسخگویی به سوالات شما است. میتوانید سوالات خود را در زمینه طراحی مدار ، سورس کد پروژه و … از طریق نظرات هر پروژه یا انجمن بپرسید. و یا به صورت خصوصی با تماس با ادمین در میان بگذارید. ادمین در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

پروژه Arduino یک هیئت مدیره سکوی الکترونیکی منبع باز (open-source) است که توسط مهندسان و سازندگان برای توسعه پروژه های الکترونیکی و نمونه های اولیه به روشی آسان استفاده می شود. پلتفرم پروژه آردوینو شامل بسیاری از تابلوهای توسعه مانند Arduino UNO ، Arduino Nano ، Arduino Mega ، Arduino Pro Mini و غیره است. همه این ها براساس سری میکروکنترلرهای AVR هستند.   آردوینو
آردوینو چه کاری انجام می دهد؟
انعطاف پذیری زیادی که آردینو دارد همراه با این واقعیت است که نرم افزار Arduino رایگان است، تابلوهای سخت افزاری بسیار ارزان هستند و یادگیری نرم افزار و سخت افزار نیز به راحتی امکان پذیر شده است تا جامعه بزرگی از کاربران به کمک آن ها کد و دستورالعمل هایی را برای انواع بسیار زیاد پروژه Arduino انجام دهند و به اجرا بگذارند. بعد از آن که بفهمید آردوینو چیست، می توانید از آن بهترین استفاده را ببرید. در انجام پروژه های آردوینو نیازی به کتاب PDF پروژه های آردوینو نیست شما تنها چیزی که نیاز دارید کد پروژه های آردوینو است ما نزدیک به 200 پروژه جالب آردوینو را در سایت آیرنکس قرار داده ایم. در پروژه های سایت ما انواع پروژه های صنعتی و اینترنت اشیا آردوینو قرار دارد. همچنین بسیاری از پروژه های ساده آردوینو در سایت آیرنکس قرار دارند.

اردینو یا آردوینو ؟ کدام تلفظ صحیح است؟
اردینو یا آردوینو یا ارداینو؟ بالاخره کدام ؟

گاهی مشاهده میشود بعضی از افراد کلمه صحیح آردوینو را به صورت اردینو یا ارداینو یا حتی گاهی اردوینو تلفظ میکنند. در صورتی که تلفظ صحیح و نگاش صحیح کلمه انگلیسی Arduino در زبان فارسی به صورت آردوینو است.
سوالات متداول در مورد پروژه های آردوینو
پروژه آردوینو چیست؟

پروژه های آردوینو مدار ها و کد های آماده ای هستند که قبلا تست شده اند و دیگران میتوانند آن ها را به راحتی استفاده کنند. این پروژه ها اغلب به صورت رایگان عرضه میشود و همراه با آن آموزش مرحله به مرحله نیز قرار دارد.
چطور پروژه های آردوینو را استفاده کنیم؟

استفاده از پروژه های آردوینو بسیار ساده است و در صورتی که با توجه به آموزش های مرحله به مرحله پیش بروید پروژه شما بسیار راحت راه اندازی میشود و کار خواهد کرد.
پروژه های آردوینو در چه موضوعاتی هستند؟

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

پروژه های آردوینو در انواعی از موضوعات طراحی میشوند.از جمله پروژه امنیتی ، پروژه اندازه گیری ، پروژه ربات، پروژه خانه هوشمند و…
پروژه آردوینو در اینترنت اشیا هم استفاده میشود؟

امروزه مبحث اینترنت اشیا بسیار محبوب است و آردوینو یکی از پلتفرم هایی است که سازگاری بسیار بالایی با مبحث اینترنت اشیا و هوشمند سازی دارد.
قیمت مناسب برای شرکت ها, صنایع و دانش پژوهان انجام می شود.
اگر برای پروژه صنعتی خود نیاز به برنامه نویسی با آردوینو دارید,
سایت متلبی گزینه مناسبی برای انجام پروژه آردوینو به همراه آموزش و راهنمای مورد نیاز است.
تیم تخصصی متلبی انجام پروژه آردوینو را با آموزش به دو صورت آموزش در قالب ورد و آموزش در قالب ویدیو به شما ارائه می کند.
سایت متلبی حامی مشتریان عزیز خود است و بر همین اساس حق الزحمه استادکار را بعد از دو روز و اگر پروژه Arduino انجام شده مورد تایید قرار گرفت به آن استادکار پرداخت می کند.
با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کافی حقوق مشتری را در انجام پروژه های Arduino بخوبی حفظ کرده ایم و تمامی قرارداد مابین را از طریق مکاتبه ایمیلی انجام میدهیم تا روند انجام پروژه آردوینو بخوبی قابل پیگیری حقوقی باشد.
استادکار های سایت متلبی از فیلترهای سختی جهت همکاری با سایت گذر کرده اند و این اطمینان را به شما می دهیم که برجسته ترین و فرهیخته ترین افراد را در تیم تخصصی متلبی جای داده ایم.
14+

سال ارائه خدمت
1156

استادکارهای آنلاین
7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت
تضیمن کیفیت پروژه های آردوینو

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.
قیمت مناسب انجام پروژه آردوینو با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

انجام پروژه آردوینو
ثبت سفارش
انجام پروژه متلب
مرکز تخصصی انجام پروژه های آردوینو در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه آردوینو تلاش به انجام پروژه های علمی، تجاری, صنعتی و تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.
سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.
چرا پروژه آردوینو خود را به متلبی بسپاریم ؟

مجموعه متلبی با داشتن تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه آردوینو و داشتن متخصصین از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ تجاری و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه آردوینو شما عزیزان می باشد.

متلبی به عنوان سایتی دارای مجوز اینماد و داشتن قرارداد بسیار کامل که حقوق مشتری در آن بخوبی لحاظ شده است, مطمئن ترین برای انجام پروژه آردوینوی شماست.

کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما هستند و با ارائه پشتیبانی تمامی ابهامات شما را رفع خواهند کرد.

پایاپروژه چه پروژه های آردوینو را می تواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های برنامه نویسی آردوینو
    انجام پروژه های اتصال برد با آردوینو
    انجام پروژه های کمک درسی برق با آردوینو
    انجام پروژه های نرم افزار آردوینو
    هزینه مناسب انجام پروژه های آردوینو

معرفی آردوینو:

آردوینو ابزاری برای ایجاد کامپیوترهای شخصی می باشد. که برای کنترل محیط فیزیکی است. در واقع یک پلت فرم محاسبه فیزیکیopen-source است. که براساس میکروکنترلر ساده تهیه می شود. و دارای محیطی توسعه برای نوشتن نرم افزار کار با برد است. پروژه های اردوینو هم میتوانند مستقل عمل کنند. هم با نرم افزارهای دیگری برروی کامپیوتر قابل اجرا و برقراری ارتباط می باشند.
کاربردها و ویژگی های آردوینو:

    ایجاد اشیای تعاملی
    گرفتن ورودی از تعداد بسیاری سوییچ و حسگر
    کنترل متنوعی از لامپ ها، موتورها، و دیگر خروجی های فیزیکی
    امکان مونتاژ بردهای آردوینو بصورت دستی
    دانلود رایگان محیط برنامه نویسی open-source

خدمات پایاپروژه در زمینه آردوینو:

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های پروتئوس

انجام پروژه های سیلواکو

انجام پروژه های ADS

انجام پروژه های اپنت
انجام پروژه های کمک درسی آردوینو:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه آردوینو نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

جهت سفارش پروژه آردوینو چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه آردوینو خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های آردوینو چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های آردوینو شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های آردوینو همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه آردوینو مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه آردوینو خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
راه های ثبت سفارش پروژه آردوینو:

1-  ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم سایت:
 انجام پروژه های صنعتی با برد آردوینو با هزینه مناسب
ارائه سورس برنامه
ارائه فایل کامل پروژه
آموزش سخت افزار و نرم افزار پروژه
آموزش خصوصی و گروهی آردوینو و میکروکنترلر

( انجام پروژه های آردوینو Arduino )


انجام پروژه های برد آردوینو
برنامه نویسی
طراحی بردهای نمونه
تولید و طراحی pcb تحت برد آردوینو
آموزش سخت افزار و نرم افزار پروژه

انجام پروژه آردوینو (Arduino)

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه آردوینو (Arduino) است که می تواند تمامی پروژه های موجود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه آردوینو گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه آردوینو میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش hamyarpaper@ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
آردوینو چیست؟
آردوینو (به انگلیسی: Arduino) یک پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متن‌باز است. پلتفرم آردوینو شامل یک میکروکنترلر تک‌بردی متن‌باز است که قسمت سخت‌افزار آردوینو را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، پلتفرم آردوینو یک نرم‌افزار آردوینو IDE که به منظور برنامه‌نویسی برای بردهای آردوینو طراحی شده‌است و یک بوت لودر نرم‌افزاری که بر روی میکروکنترلر بارگذاری می‌شود را در بر می‌گیرد.
پروژه های دیگری که قابل انجام است:

انجام پروژه hspice

انجام پروژه AVR

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه کدویژن
زمان بندی پروژه آردوینو در همیارپیپر چگونه است؟

زمان بندی پروژه آردوینو توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما ، پروژه آردوینو شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه آردوینو و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه آردوینو و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه آردوینو من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه آردوینو شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه آردوینو من چقدر زمان خواهد برد؟

بررسی پروژه آردوینو شما نهایتا ۵ ساعت طول خواهد کشید.اگر پروژه شما یک پروژه بزرگ باشید ممکن است این زمان به ۲۴ ساعت افزایش یابد.اما غالبا زمان بررسی و قیمت دهی زیر ۵ ساعت می باشد.اگر پروژه فوری دارید که نیاز به بررسی سریعتر دارد به پشتیبانی اعلام کنید تا سریعتر اقدام شود.
نحوه سفارش پروژه آردوینو :

برای سفارش انجام پروژه آردوینو میتوانید از طریق واتس اپ و تلگرام در ما انجام دهید.بررسی نمایید، همچنین کد های برنامه نویسی پروژه ها را می توانید دانلود نمایید.

آردوینو یک نرم افزار برنامه نویسی برای برد های الکترونیکی می باشد. این نرم افزار کمپانی آردوینو با  نام Arduino IDE شناخته می شود. برتری این نرم افزار این است که امکان برنامه ریزی میکرو کنترلر را بدون پروگرامر دارد.

آموزش ها بر روی مدل های مختلف برد آردوینو از جمله UNO, Mega, Due, MKR Vidor 4000, LilyPad, Nano, ProMini, ATTiny85 انجام می شود.
نمونه ویدئو موجود در پروژه ها
Your browser does not support the video tag.
سوالات متداول در رابطه با پروژه های آردوینو
چه پروژه هایی با آردوینو قابل اجرا است؟

    خانه هوشمند
    روشن شدن سیستم روشنایی با حرکت
    کنترل از راه دور
    فاصله سنج
    آبیاری اتوماتیک گیاهان
    سنسور دما

 
پر کاربرد ترین پروژه های آردوینو چیست؟

    اتوماسیون خانگی
    دستگاه اسپرسو
    سنسور نور
    قفل امنیتی
    آبیاری گیاهان
    کنترل روشنایی
    بازوی رباتیک
    جاروی اتوماتیک

 
پر کاربرد ترین مدل آردوینو چیست؟

پر کاربرد ترین مدل آردوینو Arduino Uno می باشد که در اکثر پروژه ها قابل استفاده است.
کاربرد پروژه های آردوینو در زندگی واقعی چیست؟

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

امروزه از آردوینو برای کنترل چراغ های راهنمایی استفاده می شود، همچنین می توان از آن برای سیستم کنترل زمان واقعی با زمان بندی قابل برنامه ریزی، روشنایی عابر پیاده و غیره استفاده کرد.
بهترین پروژه های آردوینو کدامند؟

    تشخصی رطوبت خاک
    ماشین بلوتوثی
    نمایشگر با قابلیت شخصی سازی با گوشی
    فاصله سنج
    تعیین زمانبندی روشنایی
    پایه دوربین دنبال کننده سوژه

آموزش پروژه محور آردوینو
آموزش پروژه محور آردوینو

یکی از ساده ترین روش ها برای یادگیری آردوینو آموزش پروژه محور این برد می باشد که آموزش های شما طی چندین پروژه از ساده به پیشرفته طی می شود. ما در سیسوگ یک دوره  آموزش پروژه محور برای شما آماده کرده ایم که می تواند برای شروع بسیار کمک کننده باشد.
دوره پروژه محور آموزش آردوینو
دانلود کتابخانه u8glib.h    
۱۱ دی
دانلود کتابخانه u8glib.h + آموزش راه اندازی LCD گرافیکی St7920
سلام خدمت دوستان عزیز امروز در خدمتتون هستیم با آموزش راه اندازی LCD گرافیکی ST7920 با کتابخانه u8glib.h. ابتدا لینک دانلود این کتابخانه رو برای دوستانی که قصد دانلود کتابخانه u8glib.h رو دارند، قرار دادیم.دانلود نسخه 1.18...

ادامه مطلب
سنسور رطوبت خاک    
۱۲ آذر
پروژه راه اندازی سنسور رطوبت خاک با آردوینو
 سنسور رطوبت خاک اولین چیزی است که هنگام ساخت سیستم آبیاری هوشمند یا سیستم آبیاری خودکار گیاهان، به ذهن انسان خطور می‌کند. به‌کمک این سنسور و پشتیبانی آردوینو می‌توان سیستم آبیاری خودکاری طراحی کرد که گیاهان را در صورت نیاز آبیاری...

ادامه مطلب
ساخت یک ردیاب GPS مبتنی بر پروتکل LoRa با بردهای آردوینو و ESP8266    
۰۲ آبان
ساخت یک ردیاب GPS مبتنی بر پروتکل LoRa با بردهای آردوینو و ESP8266
بررسی اجمالی: در این پروژه قصد داریم با استفاده از آردوینو و ESP8266، یک ردیاب GPS کم‌مصرف مبتنی بر پروتکل LoRa بسازیم. این ردیاب، نوع خاصی از ردیاب GPS است، چون با پروتکل LoRa کار می‌کند و با بردهای Arduino و ESP8266 ساخته شده اس...

ادامه مطلب
مدار دیمر چیست؟    
۰۹ مهر
مدار دیمر چیست؟ + نحوه راه اندازی مدار دیمر با IC555 و آردوینو
دیمر (Dimmer) دستگاهی الکتریکی است که برای تغییر روشنایی یک چراغ یا دستگاه استفاده می‌شود. اغلب دیمرهای مدرن به‌جای جریان مستقیم (DC) در جریان متناوب (AC) کاربرد دارند. در خانه ما، بیشتر وسایل برقی از منبع AC مانند چراغ‌ها، تلویز...

ادامه مطلب
چرخش خودکار صفحه مانیتور دسکتاپ با آردوینو و سنسور LSM6DS3    
۱۱ خرداد
چرخش خودکار صفحه مانیتور دسکتاپ با آردوینو و سنسور LSM6DS3
در این مقاله آموزشی، قصد داریم در یکی دیگر از پروژه های آردوینو، صفحه مانیتور دسکتاپ را به کمک یک سنسور ژیروسکوپ (Gyroscope) و شتاب سنج (Accelerometer) به نام LSM6DS3 بچرخانیم. از برد آردوینو با میکروکنترلر AVR برای قسمت سخت افزار...

ادامه مطلب
کنترل ال ای دی حلقه‌ای با اردوینو    
۰۱ بهمن
کنترل ال ای دی حلقه‌ای با نرم‌افزار کامپیوتر
در این پست قصد داریم تا برای یکی دیگر از پروژه های آردوینو یک برنامه دیگر با سی شارپ طراحی کنیم و در نهایت توسط برنامه نوشته شده بتوانیم ال ای دی حلقه‌ای (Ring LED) را توسط سخت‌افزار آردوینو کنترل کنیم.برای آشنایی بیشتر با سی‌...

ادامه مطلب
راه‌اندازی ماژول ADXL345 با آردوینو    
۳۰ دی
راه اندازی ماژول شتاب سنج و زاویه سنج ADXL345
بارها شده که در پروژه‌های مختلف نیاز به اندازه گیری و مقیاس محورهای x، y، z داشته‌اید تا طبق این اندازه‌ها کار مورد نظر خود را انجام دهید. در یکی دیگر از پروژه های آردوینو می‌خواهیم به معرفی و راه اندازی ماژول ADXL345 با آردوینو ب...

ادامه مطلب
راه‌اندازی سنسور دما MLX90615 با آردوینو    
۰۴ تیر
راه‌اندازی سنسور دما MLX90615 با آردوینو
سنسور دما MLX90615. با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه یکی از علائم این بیماری دمای بالای بدن است، نیاز است تا دمای بدن افراد اندازه‌گیری شود، این کار را با یکی از پروژه های آردوینو می توانیم انجام دهیم. راه‌حل ایمن و مطمئن این...

ادامه مطلب
مبارزه با ویروس کرونا    
۱۳ فروردین
پروژه های الکترونیکی برای مقابله با ویروس کرونا
چند روز پیش مطلبی نوشتیم با عنوان تکنولوژی و IOT تنها راه حل ریشه کنی کرونا که سعی کردیم در اون به این موضوع کلیدی اشاره کنیم که اگر قرار باشه مبارزه ای با ویروس کرونا ترسیم بشه استفاده از تکنولوژی و IOT برای مهار این ویروس میتونه...

ادامه مطلب
۲۲ اسفند
اینترنت اشیاء و اتصال به ربات تلگرام بدون محدودیت و فیلتر
چند سالی می‌شود که تلگرام و کلیه متعلقاتش فیلتر شده است و دوجین نرم افزارهای پیام‌رسان داخلی جهت جایگزینی معرفی شده‌اند. اما همچنان کاربرهای ایرانی با توجه به آمار رسمی منتشر شده و همچنین میزان دانلود پیام‌رسان‌های داخلی، تمایلی ب...

ادامه مطلب
پردازش سیگنال dsp با آردوینو    
۱۹ بهمن
پیاده سازی فیلتر دیجیتال و عملیات پردازش سیگنال DSP در آردوینو – قسمت دوم
در این مقاله، با هم یکی دیگر از پروژه های آردوینو را بررسی می کنیم. ابتدا بر روی یک آردوینو کتابخانه DSP را اضافه و نقش فیلترهای آنالوگ RLC و RC را در دو حالت‌های مختلف بالا گذر و پایین گذر طراحی طراحی می‌کنیم! البته در نظر داشته ...

ادامه مطلب
فیلتر دیجیتال آردوینو    
۰۷ بهمن
پیاده سازی فیلتر دیجیتال و عملیات پردازش سیگنال DSP در آردوینو – قسمت اول
در این قسمت از پروژه های آردوینو قصد داریم تا تنها به وسیله‌ی یک آردوینو و بدون هیچ‌گونه مدار جانبی، فیلترهای بالا گذر، میان گذر، میان ناگذر و فیلتر کالمن را طراحی کنیم! البته در نظر داشته باشید که فیلتر طراحی شده، بیشتر جنبه آموز...

 انجام پروژه های آردوینو

 

انجام پروژه های آردوینو

 
 آردوینو چیست ؟

 

نرم افزار آردوینو وسیله ای می باشد  برای تولید کامپیوترهایی که نسبت به کامپیوتر های شخصی ، مقدار زیاد تری از دنیای فیزیکی را احساس و کنترل می کنند. انجام پروژه های آردوینو  ، یک پلت فرم محاسباتی فیزیکی open-source می باشد  که طبق یک برد میکروکنترلر ساده ساخته شده ، و همچنین  یک محیط توسعه برای نوشتن نرم افزار برای  کار با برد است .

 

 آردوینو Arduino  یک مدار قابل برنامه ریزی با منبع باز می باشد که می تواند در طیف گسترده ای از پروژه های ساخت ادغام شود. این برد شامل میکروکنترلر می باشد که می تواند به برنامه ریزی برای دادن حس و کنترل کردن  اشیاء در دنیای بیرونی را انجام دهد . با جواب دادن  به سنسورها و ورودی ها ، Arduinoآردوینو  میتواند  به تعامل با تعداد بسیاری از خروجی ها مثل  LED ، موتور و نمایشگر بپردازد. به دلیل انعطاف پذیری و کم بودن هزینه  ، Arduino به یک انتخاب بسیار مشهور و عالی برای سازندگانی که به دنبال انجام پروژه های سخت افزاری تعاملی هستند تبدیل شده است.

 
  شیلد های آردوینو  ؟

 

شیلد درایورMotor/Stepper/Servo

 

شیلد درایورMotor/Stepper/Servo

 

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

شیلد WIFI

 

شیلدMP3 Music Maker

 

شیلد LCD
 
 سنسور های آردوینو کدامند  ؟

 

سنسور تشخیص صدا

 

سنسور رطوبت و دما

 

سنسور حرکت PIR

 

حسگر روشنایی

 

سنسور فشار

 

حسگر مجاورت

 

سنسور شتاب

 

 با خیال راحت مشاوره و پروژه خود را به ما بسپارید .

 

انجام پروژه آردوینو

 

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های  آردوینو شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های آردوینو می باشد .

 
نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه

 

 پروژه های شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 

  پروژه های  شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 

  پروژه هایشما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 

  پس از اتمام پروژه های آردوینو شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  آردوینو

 

سفارش پروژه های آردوینو در تمامی  وگرایش ها

 

سفارش پروژه های آردوینو در رشته وگرایش های مهندسی

 

سفارش پروژه های آردوینو

 

سفارش پروژه های آردوینو تخصصی

 

 
در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست .

 

« ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  »
خدمات مرتبط

انجام پروژه های پروتئوس

انجام پروژه های کامسول

انجام پروژه های اتوکد

انجام پروژه های تری دی مکس

انجام پروژه های سیلواکو

انجام پروژه های لینگو

سفارش پروژه های Sketchup

انجام پروژه های spss

انجام پروژه های گمز

انجام پروژه های فلوئنت

انجام پروژه های راینو
پروژه های عملی و برنامه نویسی با برد آردوینو Arduino در دیجی اسپارک، مرجع تخصصی آردوینو در ایران می‌باشد. در این شاخه آموزش‌های مختلفی با برد آردوینو منتشر می‌شوند. هر آموزش دارای توضیحات کامل و لیست اقلام مورد استفاده می‌باشد. جهت دسترسی به کدهای آردوینو کافیست روی هر آموزش کلیک کنید. ما در تلاش هستیم تا توضیحات کاملی برای علاقمندان ارایه دهیم. با این وجود بخش نظرات دیجی اسپارک در اجرای پروژه‌های آردوینو بسیار فعال است. کافیست هر بخشی را که متوجه نشدید و یا نیاز به سوال داشتید، از طریق قسمت نظرات مطرح بفرمایید. تیم دیجی اسپارک، روزانه به بیش از 60 نفر در بخش نظرات آموزش‌ها پاسخ می‌دهند. پس هر مشکلی که در کدهای آردوینو برای شما بوجود آمد، کافیست از بخش نظرات با نویسنده در ارتباط باشید.

 

در دیجی اسپارک اکثر پروژه‌های آردوینو Arduino به صورت رایگان و پروژه محور آموزش داده می‌شوند. کاربران جهت رفع عیب می‌توانند به صورت ثبت نظر در انتهای پست، مشکلشان را مطرح کنند. برد آردوینو Arduino از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای برنامه ریزی این برد کافیست از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل شود. مرجع فارسی معتبر برای آموزش آردوینو به زبان فارسی، دیجی اسپارک است. لازم به ذکر است کلیه پروژه‌های آردوینو Arduino در آزمایشگاه تخصصی دانشجو کیت تست و راه اندازی می‌شوند. سپس کدها و سورس برنامه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. انواع شیلد آردوینو Arduino و کیت آغاز به کار اینترنت اشیاء iOT بر پایه برد آردوینو را می‌توانید، بررسی کنید. مجموعه آموزش آردوینو Arduino و کدهای آردوینو مداوم در حال به روزرسانی است. چناچه نیاز به pdf پروژه های آردوینو دارید، کافیست از بخش نظرات درخواستتان را ارسال کنید. اگر شرایط فراهم باشد، راهنمایی‌های لازم به شما ارایه می‌شود.

 

 
arduino-iot-cloud-platform-mq2-gas-rate-with-nodemcu-esp8266-digispark    
آموزش کار با پلتفرم Arduino IOT Cloud بخش نهم: پروژه درصد گاز شهری MQ5
2 ماه قبل
افزودن دیدگاه
9 دقیقه زمان مطالعه
hvac-system-with-easy-iot-promake-arduino-shield-digispark    
پروژه تهویه هوشمند با شیلد ProMake Uno سنسور SHT20 رله و آردوینو
3 ماه قبل
افزودن دیدگاه
7 دقیقه زمان مطالعه
measure-humid-and-temp-with-easy-iot-promake-arduino-shield-digispark    
پروژه سنجش پیامکی دما رطوبت محیط با Sim800c پرومیک Promake و آردوینو
6 ماه قبل
افزودن دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-relay-timer-control-arduino-and-promake-shield-easy-iot-digispark    
پروژه رله تایمر کنترل وسایل برقی با شیلد Promake و برد آردوینو
6 ماه قبل
افزودن دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-relay-voice-control-dtmf-arduino-and-promake-shield-easy-iot-digispark    
کنترل وسایل برقی با تماس تلفنی Sim800c پرومیک Promake و آردوینو
7 ماه قبل
افزودن دیدگاه
12 دقیقه زمان مطالعه
pwm-controller-with-sms-sim800l-arduino-and-freertos-digispark    
طراحی و پیاده سازی کنترل PWM پیامکی با سیستم عامل FreeRTOS
7 ماه قبل
افزودن دیدگاه
12 دقیقه زمان مطالعه
create-relay-timer-sms-control-arduino-and-promake-shield-easy-iot-digispark    
پروژه رله تایمر کنترلی با پیامک Sim800c پرومیک Promake و آردوینو
7 ماه قبل
افزودن دیدگاه
13 دقیقه زمان مطالعه
create-sms-control-device-with-arduino-and-promake-shield-easy-iot-digispark    
پروژه کنترل وسایل برقی با پیامک Sim800C پرومیک Promake و آردوینو
8 ماه قبل
افزودن دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه
gas-leak-detection-with-promake-nano-shield-arduino-iot-cloud-platform-digispark    
پروژه تشخیص نشت گاز با شیلد ProMake Nano و پلتفرم Arduino IoT
11 ماه قبل
۴ دیدگاه
12 دقیقه زمان مطالعه
create-heartbeat-measure-machine-with-apds-9008-arduino-and-oled-digispark    
پروژه کیت ضربان قلب بر پایه آردوینو با سنسور APDS-9008 و OLED
1 سال قبل
۱۶ دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه
create-bluetooth-device-control-with-arduino-hc-05-and-relay-module-digispark    
طراحی و پیاده سازی کیت کنترل وسایل برقی با بلوتوث و اپلیکیشن اندرویدی
1 سال قبل
افزودن دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-gas-leak-detection-system-with-arduino-and-easy-iot-promake-shield-digispark    
پروژه تشخیص نشت گاز با شیلد آردوینو ProMake Uno و سنسور MQ2
1 سال قبل
۱۰ دیدگاه
9 دقیقه زمان مطالعه
create-smart-water-meter-diy-kit-with-arduino-and-yfs201-flow-meter-digispark    
طراحی و پیاده سازی پروژه کنترل آب دیجیتال با فلومتر YFS201 و برد آردوینو
1 سال قبل
۴ دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه
create-bluetooth-relay-4-channel-timer-with-arduino-freertos-hc-05-module-digispark    
طراحی و پیاده سازی رله تایمر ۴ کانال بلوتوثی با سیستم عامل FreeRTOS
1 سال قبل
افزودن دیدگاه
12 دقیقه زمان مطالعه
create-bluetooth-device-control-diy-kit-with-arduino-android-app-digispark    
طراحی و پیاده سازی پروژه کنترل وسایل برقی بلوتوثی با اپلیکیشن اندرویدی
1 سال قبل
۲ دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-desk-light-with-arduino-and-dimmer-digispark    
پروژه ساخت چراغ رومیزی توسط برد آردوینو با قابلیت تنظیم شدت نور
1 سال قبل
۴ دیدگاه
11 دقیقه زمان مطالعه
create-bluetooth-relay-timer-with-arduino-freertos-hc-05-module-digispark    
طراحی و پیاده سازی پروژه رله تایمر بلوتوثی با سیستم عامل FreeRTOS
1 سال قبل
افزودن دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه
create-bluetooth-relay-timer-with-arduino-and-hc-05-module-digispark    
طراحی و پیاده سازی پروژه رله تایمر دار بلوتوثی با HC-05 و برد آردوینو
1 سال قبل
افزودن دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-diy-simple-volt-meter-arduino-and-tm1637-segment-digispark    
پروژه ساخت ولت متر دیجیتال ساده با سگمنت و برد آردوینو
1 سال قبل
۸ دیدگاه
7 دقیقه زمان مطالعه
create-two-relay-temperature-control-system-with-arduino-digispark    
طراحی پیاده سازی پروژه ترموستات دو فن با سنسور NTC برد آردوینو Arduino
1 سال قبل
۴ دیدگاه
9 دقیقه زمان مطالعه
create-hard-reset-for-arduino-boards-with-relay-digispark    
طراحی و پیاده سازی مدار ریست سخت افزاری هوشمند آردوینو با رله
1 سال قبل
۱۲ دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-air-quality-system-with-arduino-mq135-and-relay-digispark    
طراحی و پیاده سازی سیستم هوشمند تهویه هوا با Mq135 و برد آردوینو
1 سال قبل
۶ دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-smart-humidity-maker-diy-kit-with-esp8266-mist-maker-module-dht11-digispark    
طراحی و پیاده سازی کیت کنترل هوشمند رطوبت هوا با ESP و بخور سرد
1 سال قبل
۲ دیدگاه
10 دقیقه زمان مطالعه
create-temperature-humidity-speaking-system-with-arduino-dht11-and-sim800l-digispark    
پروژه دماسنج سخنگو با تماس تلفنی توسط SIM800L و DF PLAYER
1 سال قبل
۶ دیدگاه
13 دقیقه زمان مطالعه
create-wireless-weather-station-with-hc-05-bluetooth-and-arduino-digispark-    
طراحی و پیاده سازی سیستم ایستگاه هواشناسی بلوتوثی HC-05 با آردوینو
1 سال قبل
۲ دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
create-device-control-with-sim800l-phone-call-dtmf-relay-activation-digispark    
پروژه کنترل وسایل برقی با تماس صوتی DTMF ماژول سیم کارت Sim800L
2 سال قبل
۲ دیدگاه
11 دقیقه زمان مطالعه
create-weather-station-with-arduino-dht-air-quality-and-sim800l-rain-forecast-digispark    
پروژه سامانه گزارش وضعیت هوا از راه دور و هشدار بارش باران با Sim800L
2 سال قبل
۲ دیدگاهنظیر برد آردینو و برد رزبری پای، هستند.
پیش‌ نیاز
آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی – (رایگان)
نرم‌افزارهای مرتبط با آموزش
Arduino 1.8.1 ,Proteus 7 ,Fritzing (Beta) ,Visual Studio 2015
پیش نمایش‌ها


پروژه های آردوینو

کار کردن با بردهای آردوینو هم در قسمت نرم افزار و هم در قسمت سخت افزار بسیار ساده است. البته منظور از سادگی ابتدایی بودن نیست، در حقیقت شما می توانید با استفاده از آردوینو کارهای پیچیده را به سادگی انجام دهید. در این قسمت پروژه های عملی و کاربردی مرتبط با بردهای آردوینو را میتوانید دانلود کنید.
پروژه قفل‌ درب RFID با استفاده از آردوینو و گوشی هوشمند

پروژه های آردوینو 0
پروژه ساخت قفل‌کننده‌ی RFID با استفاده از آردوینو - قسمت دوم
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
azsoft.ir
09367292276
در قسمت قبلی این آموزش، یک قفل‌کننده‌ی RFID مبتنی بر آردوینو ساختیم که در آن می‌توانستیم قفل یک در را با استفاده از RFID تگ و یا کی پد باز کنیم. در این قسمت می‌خواهیم با افزودن یک ویژگی جدید به پروژه، پروسه‌ی باز کردن قفل را حتی از این …
ادامه نوشته »
پروژه ساخت قفل‌ درب RFID با آردوینو

پروژه های آردوینو 6
پروژه ساخت قفل‌کننده‌ی RFID با استفاده از آردوینو

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که کلید‌هایتان را فراموش کنید و پشت در بمانید. پروژه‌ای که در این جلسه با هم یاد می‌گیریم، می‌تواند ما را برای همیشه از مشکل پشت در ماندن خلاص کند. ساخت یک قفل امنیتی RFID برای درب‌ها، با استفاده از …
ادامه نوشته »
تغذیه آردوینو با سلول‌های خورشیدی آردوینو

پروژه های آردوینو 1
استفاده از آردوینو به وسیله قطعات و سنسورها

در این آموزش با دور شدن از روش‌های متعارف تغذیه آردوینو، مانند استفاده از کابل برق، USB یا باتری روش جدیدی را امتحان خواهیم کرد. ما با یک منبع انرژی تجدیدپذیر که روز به روز محبوب‌تر می‌شود یعنی انرژی خورشیدی این آزمایش را انجام خواهیم داد. همان طور که همه …
ادامه نوشته »
سیستم آبیاری خودکار گیاهان مبتنی بر آردوینو به همراه با پیام هشدار

پروژه های آردوینو 0
سیستم آبیاری خودکار گیاهان مبتنی بر آردوینو به همراه با پیام هشدار

هر زمان که چند روزی از شهر خارج می‌شویم، همیشه نگران گیاهانمان هستیم که به موقع آبیاری شوند. در این آموزش ما یک سیستم آبیاری خودکار با استفاده از آردوینو طراحی می‌کنیم، که به صورت خودکار به گیاهان آب دهد و با فرستادن پیام به تلفن همراه، شما را مطلع …
ادامه نوشته »
پروژه ساخت وندینگ با آردوینو (دستگاه‌های اتوماتیک فروش کالا )

پروژه های آردوینو 1
ماشین فروش دست‌ساز - پروژه مکاترونیکی بر مبنای آردوینو

در این پروژه یاد می‌­گیریم که چگونه یک ماشین وندینگ با آردوینو بسازیم و ما کل روند ساختن آن، از بریدن و مونتاژ کردن قطعات MDF تا متصل کردن تمام بخش‌های الکترونیکی به یکدیگر و نوشتن کد آردینو را به شما نشان خواهیم داد. شمای کلی به طور کلی دستگاه …
ادامه نوشته »
مانیتورینگ ضربان قلب با استفاده از آردوینو در بستر اینترنت اشیا

پروژه های آردوینو, اینترنت اشیاء IoT 5
کنترل ضربان قلب با استفاده از آردوینو در بستر اینترنت اشیا (ThingSpeak)

در این پروژه می‌خواهیم یک سیستم تشخیص و نظارت بر ضربان قلب بسازیم که با استفاده از بورد آردوینو و ThingSpeak (یکی از پلتفرم‌های اینترنت اشیا)، پیاده‌سازی می‌شود. این سیستم داده‌ها را با کمک سنسور تشخیص پالسی که در آن تعبیه می‌شود جمع‌آوری کرده و نتایج حاصل شده را با …
ادامه نوشته »
ساخت فرستنده‌ی RC با آردوینو

پروژه های آردوینو 6
ساخت فرستنده‌ی RC با استفاده از آردوینو

در این آموزش می‌خواهیم با هم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از بوردهای آردوینو یک فرستنده RC بسازیم. علت اینکه به سراغ چنین پروژه‌ای آمده‌ایم این است که این کنترلر رادیویی می‌تواند جایگزین خوبی برای کنترلرهای وایرلس باشد و تقریبا در هر پروژه‌ای کاربرد داشته باشد. مقدمه امروزه و …
ادامه نوشته »
آموزش کار با سنسور‌های دما و رطوبت DHT11 و DHT22 با استفاده از آردوینو

پروژه های آردوینو, معرفی و آموزش راه اندازی سنسورها 0
آموزش کار با سنسور‌های دما و رطوبت DHT11 و DHT22 با استفاده از آردوینو

در این آموزش نحوه‌ی استفاده از سنسور DHT11 و یا DHT22 برای اندازه‌گیری دما و رطوبت را با استفاده از برد آردوینو یاد خواهیم گرفت. شما می­توانید برای جزئیات بیشتر ویدئو زیر را مشاهده کرده و یا آموزش نوشته شده‌ی زیر را مطالعه کنید. بررسی اجمالی این سنسور‌ها برای کارهای …
ادامه نوشته »
سطل آشغال هوشمند با استفاده از آردوینو، سنسور آلتراسونیک و سروو موتور

پروژه های آردوینو 2
سطل آشغال هوشمند با استفاده از آردوینو، سنسور آلتراسونیک و سروو موتور

در این پروژه به شما نشان می‌دهم چگونه می‌توان با استفاده از آردوینو، یک سطل آشغال هوشمند درست کرد. به طوری‌که با نزدیک شدن به سطل آشغال، درب آن به طور خودکار باز خواهد شد. دیگر مؤلفه‌های مهم استفاده شده در ساخت این سطل آشغال هوشمند، یک سنسور آلتراسونیک HC-04 …
ادامه نوشته »
دستگاه برش فوم CNC با آردوینو

پروژه های آردوینو 2
دستگاه برش فوم CNC آردوینو

در این آموزش با نحوه ساخت دستگاه برش فوم آردوینو CNC آشنا می‌شویم. این پروژه بسیار ساده می‌باشد. زیرا از مواد ساده و ارزان ساخته شده است. برخی از قطعات، چاپی سه بعدی و دارای آردوینو به عنوان کنترلر است. بررسی اجمالی ابزار اصلی این دستگاه به جای مته یا …
ادامه نوشته »
ساخت مسیریاب مکانی با استفاده از SIM800 و آردوینو

پروژه های آردوینو 1
ساخت مسیریاب مکانی با استفاده از GSM SIM800 و آردوینو

خودروهایی با رانندگی خودکار و وسایل نقلیه متصل، قطعا نحوه‌ی ارتباطات ما را تغییر خواهند داد. امروزه شرکت‌هایی مانند Tesla صاحبان خودروها را تشویق می‌کنند تا خودروهای خود را، هنگامی ‌که از آنها استفاده نمی‌کنند به عنوان  روبات‌های تاکسی به آنها قرض دهند. مدیر شرکت تسلا، ایلان ماسک اخیراً در …
ادامه نوشته »
زنگ درب وایرلس مبتنی بر آردوینو

پروژه های آردوینو 3
زنگ درب وایرلس مبتنی بر آردوینو

زنگ‌های سنتی، دیوایس‌های سیمی هستند که معمولاً در یک مکان ثابت قرار می‌گیرند. آنها به همین دلایل منسوخ می‌شوند و به تدریج با زنگ‌های وایرلس پیشرفته جایگزین می‌شوند. با داشتن یک زنگ بی‌سیم، موقعیت کلید و زنگ دیگر ثابت نیست. می‌توانیم آن را در هر مکانی که می‌خواهیم، قرار دهیم. …
ادامه نوشته »
راه‌اندازی سنسور فشار بارومتریک BMP180 با آردوینو

پروژه های آردوینو, معرفی و آموزش راه اندازی سنسورها 0
چگونه یک سنسور فشار بارومتریک BMP180 را توسط آردوینو راه اندازی کنیم؟

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

سنسور فشار بارومتریک BMP180، یک سنسور بزرگ است که در پیش‌بینی هوا، سنجش ارتفاع و محاسبه‌ی سرعت عمودی به کار می‌رود. به همین منظور از این سنسور در ایستگاه‌های هوایی، وسایل کنترل از راه دور، بالن‌های هوایی و پروژه‌های بسیار دیگری استفاده می‌شود. این سنسور همچنین دارای حساسیت بسیار بالایی …
ادامه نوشته »
پروژه ساخت رادار با آردوینو

پروژه های آردوینو 4
پروژه ساخت رادار با آردوینو

در این دوره‌ی آموزشی آردوینو به شما نحوه‌ی ساخت یک رادار جالب با استفاده از برد آردوینو و محیط پردازشی توسعه یافته را آموزش خواهیم داد. شما می‌­توانید ویدئو زیر را مشاهده کرده و یا برای جزئیات بیشتر دوره‌ی آموزشی مکتوب را مطالعه کنید. نگاه کلی تمام چیزی که برای …
ادامه نوشته »
آموزش راه اندازی ESP8266 با استفاده از آردوینو

پروژه های آردوینو, آموزش راه اندازی ماژول 7
آموزش راه اندازی ESP8266 با استفاده از آردوینو

در این نوشته به آموزش راه اندازی ESP8266 با استفاده از آردوینو می‌پردازیم. ESP8266 یک ماژول وای‌فای ارزان قیمت است که به آسانی می‌توان آن را با دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) یکپارچه سازی کرد. این مقاله راه اندازی ماژول وای‌فای ESP8266 با استفاده از آردوینو را به شما آموزش خواهد داد. …
ادامه نوشته »
صفحه 1 از 51
2
3
4
5
»
آموزش های پرطرفدار

    آموزش طراحی منابع تغذیه سوئیچینگ
    آموزش میکروکنترلرهای LPC1768
    آموزش میکروکنترلرهای PIC
    آموزش اتوماسیون صنعتی
    مفاهیم پایه الکترونیک
    آموزش آلتیوم دیزاینر
    پروژه های آردوینو
    آموزش رزبری پای
    آموزش آردوینو
    آموزش زبان C
    آموزش پایتون
    آموزش ++C
    اینترنت اشیاء

مطالب بیشتر برای شما

    شماتیک مدار گیرنده
    پروژه ارسال SMS با میکروکنترلر و ماژول RF
    آبان 19, 1396
    دانلود نرم افزار Tera Term ( ترمینال پورت سریال )
    دانلود نرم افزار Tera Term ( ترمینال پورت سریال )
    مهر 19, 1395
    تولید تن صدا با آردوینو
    تولید تن صدا با آردوینو
    خرداد 10, 1397
    کتاب طراحی عملی منابع تغذیه سوئیچینگ
    دی 18, 1392
    کنترل دمای محیط با سنسور دما و فن
    آذر 18, 1392
    لودسل‌ های استرین گیج(Strain Gauge)
    لودسل چیست و چگونه کار می کند + مدار پل‌ وتستون
    بهمن 1, 1398
    DSP
    آموزش DSP جلسه چهارم
    آذر 12, 1396
    کنترل موتور DC با آردینو
    مرداد 28, 1396
    قابلیت های کلیدی اینترنت اشیا-مزایا و معایب اینترنت اشیا
    قابلیت های کلیدی اینترنت اشیا-مزایا و معایب اینترنت اشیا
    دی 8, 1396
    ساخت لامپ LED رنگی تزئینی
    ساخت لامپ LED رنگی تزئینی (چراغ خواب چوبی با RGB LED)
    شهریور 4, 1396
    توابع درون خطی در ++C
    توابع درون خطی در ++C
    مرداد 1, 1399
    پروژه RFID
    مقدمه ای بر RFID
    دی 23, 1392
    برنامه نویسی آردوینو
    برنامه نویسی آردوینو – توابع
    بهمن 28, 1396
    اتصال RFID به میکروکنترلر STM32
    اتصال RFID به میکروکنترلر STM32
    فروردین 28, 1400
    معرفی شرکت‌ های چاپ برد مدار چاپی
    معرفی شرکت‌ های چاپ برد مدار چاپی در ایران
    فروردین 14, 1399
    توابع در زبان C
    توابع در زبان C
    اسفند 18, 1398
    دانلود مقاله سنسورهای دیجیتالی صنعت
    دی 24, 1392
    Pull-Up res
    مقاومت های پول آپ Pull-up ، کاربرد و محاسبه
    بهمن 2, 1395
    توابع در C++
    توابع در ++C
    تیر 7, 1399
    کنترل زاویه استپ موتور
    پروژه زاویه سنج با انکودر ( کنترل حرکت استپ موتور )
    شهریور 13, 1394
    جزوه های کارشناسی ICT
    جزوه های کارشناسی ICT
    بهمن 3, 1394
    زنگ درب وایرلس مبتنی بر آردوینو
    زنگ درب وایرلس مبتنی بر آردوینو
    آذر 2, 1399
    راه اندازی قسمت ADC میکروکنترلر LPC2138
    خرداد 24, 1393
    شی گرایی در پایتون
    شی‌گرایی در پایتون: کلاس، شی، وراثت و سازنده
    تیر 2, 1399
    ساخت ولتمتر ، آمپرمتر و وات متر با آردوینو
    شهریور 23, 1397
    با PCB چیا میشه ساخت !
    دی 16, 1392
    سروو موتور
    سروو موتور چیست؟
    خرداد 27, 1397
    پروژه ی نمایش دورموتور در LabVIEW
    پروژه ی نمایش دورموتور در LabVIEW
    اردیبهشت 27, 1395
    ماژول فرستنده و گیرنده nRF
    دانلود دیتاشیت و مثال راه اندازی ماژول +nRF24L01
    آبان 21, 1393
    ترانزیستور دوقطبی با گیت ایزوله IGBT
فارش انجام پروژه آردوینو(100%تضمینی)
پروژه دانشجویی
پروژه نرم افزاری
انجام پروژه های Arduinoانجام پروژه های Arduino

موسسه کارت پروژه (karet) با داشتن تجربه‌ی چندین ساله در زمینه انجام پروژه های نرم افزاری، انجام پروژه های دانشگاهی، انجام انواع پایان نامه ها و مقالات، امکان انجام پروژه Arduino آردوینو شما را با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و به صورت تضمینی و فوری فراهم کرده است. در موسسه کارت، پروژه های شما توسط متخصصان حوزه مورد نظر و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. جهت سفارش مشاوره و انجام پروژه آردوینو Arduino مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و در تمامی گرایش ها از طریق فرم زیر اقدام کنید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.
ثبت سفارش در واتساپ
ثبت سفارش در تلگرام
ثبت سفارش در ایتا
مشاوره و تماس مستقیم
ثبت سفارش پروژه

    انتخاب فایل

مراحل ثبت سفارش در کارت پروژه
مراحل ثبت سفارش در سایت karet
سوالات متداول
چطور انجام پروژه Arduino خود را ثبت کنم؟
چه اطلاعاتی برای ثبت سفارش پروژه Arduino مورد نیاز است؟
هزینه و زمان انجام پروژه آردوینو (Arduino) به چه صورت است؟
مدت زمان لازم برای بررسی پروژه های آردوینو و اعلام نتیجه چقدر است؟
پروژه های شما توسط چه کارشناسانی و با چه کیفیتی انجام می‌شوند؟
با چه تضمینی به تیم کارت پروژه اعتماد کنم؟
انجام پروژه Arduino

یکی از مهمترین و کاربردی ترین پروژه ها در دانشگاه ها و صنایع مختلف می باشد.  آشنایی و کار کردن با این نرم افزار مزیت های فراوانی دارد که در ادامه مورد بحث قرار می گیرد. لازم به ذکر بوده که انجام پروژه آردوینو یکی از فعالیت های مهم و علمی کاربردی در دوران دانشجویی به شمار می رود. در این مقاله به بررسی کامل انجام پروژه های Arduino  و معرفی بهترین موسسه انجام این پروژه ها می پردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.                       
خدمات karet در زمینه انجام پروژه Arduino

کارت پروژه با داشتن صدها متخصص خبره و کاربلد آماده ارائه خدمت به دانشجویان و کارفرمایان در زمینه انجام پروژه های آردوینو می باشد. این موسسه با کسب سال ها تجربه در انجام پروژه های مختلف برای دانشجویان و کارفرمایان توانسته است رضایت صد درصدی مشتریان محترم را کسب نماید.
ثبت سفارش پروژه آردوینو

شما می توانید برای امور مختلف مانند انجام پروژه Arduino آردوینو ، انجام تمرینات دانشجویی با آردوینو، انجام پروژه های کمک درسی  arduino انجام پروژه برنامه نویسی با آردوینو  به سایت ما مراجعه نمایید. تیم ما با داشتن متخصصین مجرب آماده همکاری در تمام پروژه های آردوینو می باشد.

انجام پروژه برق ازجمله پروژه‌های است که در این سایت توسط متخصصین ما قابل انجام است. دانشجویان می‌توانند جهت سفارش کلیک نمایند.
پشتیبانی 24 ساعته و تضمین کیفیت پروژه های آردوینو شماپشتیبانی 24 ساعته انجام پروژه های آردوینو
آشنایی با نرم افزار آردوینو جهت انجام پروژه Arduino

آردوینو نرم افزاری است که برای برنامه نویسی برد طراحی شده است. این نرم افزار شامل یک بوت لودر می باشد که روی میکروکنترلر بارگذاری می شود. در واقع این نرم افزار یک بردن اپن سورس است که شبیه سازی قطعات الکتریکی را بر اساس سخت افزار یا نرم افزار انجام می دهد.

لازم به ذکر بوده که این نرم افزار در واقع یک سی پی یو برای نوشتن برنامه است که قوانینی مانند ساختار چرخشی، کنترلی و خاموش روشن کردن را به سخت افزار اعمال می کند. این برنامه برای انجام پروژه Arduino در رشته ها و گرایش های مختلفتی بکار می رود.

پس یادگیری نرم افزار آردوینو برای انجام پروژه Arduino ضروری بوده و نحوه کارکرد درست با این نرم افزار در روند انجام پروژه Arduino بسیار موثر می باشد. بنابراین می بایست برای انجام پروژه های آردوینو اقدام به یادگیری این نرم افزار کرده و در صورتی که زمان کافی برای این کار را ندارید انجام پروژه Arduino را به موسسه ای قابل اطمینان واگذار نمایید.
مراحل ثبت سفارش انجام پروژه آردوینو

مراحل ثبت سفارش انجام پروژه Arduino بسیار ساده بوده و شما می توانید تنها با مراجعه به سایت ما به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. اولین مرحله در سفارش و ثبت سفارش انجام پروژه Arduino پر کردن فرم سفارش است. لازم است یادآوری شود که فرم مربوطه می بایست به طور کامل پر شده و لازم است از ارائه اطلاعات کامل در فرم اطمینان حاصل نمایید، ارائه اطلاعات ناقص می تواند در روند انجام پروژه های Arduino  تاثیر منفی بگذارد.

ناگفته نماند که مسئولیت ارائه اطلاعات کامل بر عهده مشتری بوده و موسسه هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.مرحله بعدی سفارش انجام پروژه های Arduino  تعیین زمان و هزینه های آن است. در صورتی که شما با هزینه های انجام پروژه های Arduino  موافقت داشته باشید این هزینه ها به دو بخش تقسیم شده و نصف آن به عنوان بیعانه در ابتدای کار از شما دریافت می شود.

پس از طی این مراحل نوبت تعیین زمان تحویل پروژه می باشد. زمان انجام پروژه های Arduino  توسط شخص شما تعیین می شود. لازم به ذکر بوده که اگر شما زمان کافی برای انجام پروژه های Arduino  ندارید می توانید از سفارش فوری در سایت ما بهره برده و در زمان بسیار کوتاهی پروژه خود را از متخصصین ما تحویل بگیرید.

انجام پروژه کوارتوس از خدمات دانشگاهی محبوب دانشجویان سراسر کشور می‌باشد که در این سایت توسط اساتید هر حوزه قابل انجام است.
انجام تمامی پروژه های آردوینوانجام تمامی پروژه های آردوینو
هزینه و تعرفه انجام پروژه های آردوینو  

هزینه انجام پروژه های Arduino  پس از بررسی فرم سفارش شما توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود. تیم حرفه ای ما با داشتن بهترین متخصصان تمام هزینه ها و تعرفه های انجام پروژه های Arduino  را بررسی کرده و بهترین قیمت را خدمت دانشجویان و مشتریان محترم عرضه می نماید.

بنابراین درخصوص هزینه های انجام پروژه های Arduino  در کارت نگران نباشید زیرا هدف ما رضایت مشتریان محترم بوده و همیشه تلاش کرده ایم بنابر بودجه دانشجویان محترم هزینه های انجام پروژه های Arduino  را تعیین نماییم.
زمان مورد نیاز انجام پروژه های Arduino  

زشما زمان انجام پروژه آردوینو  Arduino را حین پر کردن فرم سفارش تعیین می نمایید. بنابراین از لحاظ زمان هیچگونه نگرانی در خصوص انجام پروژه نداشته باشید. پس از اینکه متخصصان ما فرم سفارش را تحویل بگیرند سریعا اقدام به انجام پروژه آردوینو  Arduino می نمایند. لازم به ذکر بوده که تیم ما به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و تمام تلاش اش را جهت انجام پروژه آردوینو  Arduino در زمان تعیین شده به کار خواهند گرفت.

اگر زمان کافی ندارید و می خواهید انجام پروژه آردوینو Arduino را به صورت کاملا فوری انجام دهید باز هم تیم ما به صورت شبانه روزی در همه ساعات از شبانه روزی در خدمت شما می باشد. کافی است هنگام سفارش انجام پروژه آردوینو  Arduino به فوری بودن پروژه اشاره کنید. کارشناسان ما پس از بررسی به صورت فوری اقدام به انجام پروژه آردوینو  Arduino می نمایید.

از دیگر پروژه‌های قابل ارائه در کارت، انجام پروژه ای دی اس می‌باشد که علاقمندان به انجام این پروژه می‌توانند جهت ثبت سفارش اقدام نمایند.
صفر تا صد انجام پروژه آردوینو در کارت پروژه صفر تا صد انجام پروژه آردوینو در کارت پروژه
تضمین کیفیت انجام پروژه آردوینو

karet پروژه با داشتن بهترین متخصصین و کارشناسان از سراسر ایران بهترین ها را برای انجام پروژه آردوینو شما به کار می گیرد. این کارشناسان با کسب سال ها  تجربه به صورت حرفه ای اقدام به  انجام پروژه آردوینو می نمایند. بنابراین کیفیت کارها در کارت تضمینی بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به سفارش انجام پروژه آردوینو نمایید.

نمونه کارهایی که درطی سالیان برای دانشجویان و کارفرمایان مختلفی در رشته ها و گرایش های مختلف انجام شده نیز از دیگر راه های تضمین کیفیت انجام پروژه آردوینو در کارت پروژه می باشد. شما با مطالعه و مشاهده این پروژه ها می توانید به صورت وضوح کیفیت بالای آن ها را رویت فرمایید.

    گارانتی ( تضمین ) و راه های اعتماد در انجام پروژه های آردوینو

تضمین در انجام پروژه های آردوینو از مولفه های مهم هنگام ثبت سفارش در یک موسسه می باشد. بنابر اهمیت کسب اعتماد مشتریان محترم کارت پروژه مجموعه اقداماتی را انجام داده است. پشتیبانی شبانه روزی کارت پروژه به شما این اطمینان را می دهر که بتوانید برای انجام پروژه های آردوینو به ما اعتماد کنید. ما با پشتیبانی شبانه روزی آماده خدمت و پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم.

پرداخت مرحله به مرحله هزینه انجام پروژه های آردوینو نیز به منظور کسب اعتماد شما انجام می شود. به همین منظور تلاش کرده ایم تمام هزینه ها را طی مراحل مختلف انجام دهیم تا شما بتوانید با خیالی راحت تر از انجام پروژه های آردوینو اطمینان حاصل فرمایید.

گلچین کردن کارشناسان از رشته های مختلف نیز گارانتی انجام پروژه های آردوینو را تضمین می کند. ما همواره سعی کرده ایم بهترین متخصصین را برای انجام پروژه ها به کار ببریم. بنابراین شما می توانید با توجه به موارد ذکر شده متوجه شوید که کارت پروژه یک موسسه معتبر در زمینه انجام پروژه های آردوینو به صورت باکیفیت است.

    مشاوره در پروژه آردوینو

مشاوره در انجام پروژه کاری و دانشجویی نرم افزار  Arduino بسیار تاثیرگذار می باشد. لازم به ذکر بوده که انجام پروژه های پیشرفته آردوینو به دلیل پیچیدگی که دارد بسیار دشوار است، به همین دلیل مشاوره در پروژه آردوینو می تواند از بهترین اقدامات موثر جهت انجام پیشرفته پروژه با arduino آردوینو باشد.

شما می توانید به صورت شبانه روزی از متخصصین ماهر و کاربلد ایران در سایت ما جهت دریافت مشاوره در امور پروژه خود بهره ببرید. مشاوره در پروژه Arduino به صورت حرفه ای می تواند به توانایی های شما هنگام حل مسائل پروژه افزوده و در مواقع دشوار به بهبود روند انجام پروژه کمک شایانی داشته باشد. بنابراین سفارش پروژه‌های مشاوره Arduino را جدی گرفته و در مقاطع مختلف تحصیلی از آن غافل نشوید.

    بهترین موسسه انجام پروژه های آردوینو

برای انجام پروژه آردوینو می بایست موسسه ای را انتخاب کرد که  بتواند با توجه به استانداردهای روز دنیا اقدام به انجام پروژه آردوینو نمایید. سایت ما با داشتن تجارب فراوان طی سال های متمادی توانسته است در زمینه انجام پروژه آردوینو بسیار موفق عمل نماید. این موسسه با داشتن صدها متخصص و کارشناس همواره در روند بهبود پروژه های مختلف در کنار دانشجویان بوده است.

موسسه ما از این جهت بهترین موسسه برای انجام پروژه آردوینو است که پروژه ها را به روش کاملا استاندارد و عملی انجام داده و از متخصصین باتجربه و خبره در انجام این پروژه ها بهره می برد. پشتیبانی 24 ساعته و روند قیمت گذاری و پرداخت هزینه های مربوطه از دیگر دلایل برتری کارت پروژه نسبت به سایر موسسات می‌باشد.
فقط با یک کلیک پروژه آردوینو خود را ثبت کنید

تحویل به موقع پروژه و انجام پروژه های مختلف به صورت فوری و با کمترین زمان از مزایای دیگر این موسسه به شمار می رود. تیم کارت از هیچ تلاشی در کسب رضایت مشتریان محترم دریغ نمی کند و تمام خدمات اش را در جهت جلب رضایت دانشجویان و کارفرمایان گرامی انجام داده است.

انجام پروژه رباتیک از پروژهای دانشگاهی پرکاربرد است وتوسط دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قابل سفارش است.
انجام پروژه های آردوینو با حرفه ای های کارت پروژه انجام پروژه های آردوینو با حرفه ای ها
انجام پروژه های آردوینو کلیه رشته های مرتبط

لازم به ذکر بوده که نرم افزار آردوینو در رشته های زیادی مانند کامپیوتر، برق و مهندسی پزشکی بکار می رود. از این رو انجام پروژه های آردوینو در رشته ها و گرایش های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. قابل ذکر بوده که برخورداری از دانش کافی جهت استفاده از این نرم افزار در رشته های مختلف به جهت انجام پروژه های آردوینو بسیار اهمیت داشته و توصیه می شود تا یادگیری به صورت حرفه ای انجام شود تا متخصصین دانش آموخته بتوانند قادر به حل مسائل مختلف توسط این نرم افزار باشند.

اگر به هر دلیلی قادر به کار کردن توسط این نرم افزار نمی باشید دو راه حل متفاوت دارید. اول اینکه شما می توانید با مراجعه به یک موسسه معتبر اقدام به یادگیری این نرم افزار نموده و از آن در حل مسائل پروژه های تان بهره ببرید. ناگفته نماند که تیم ما با داشتن اساتید مجرب و کار آزموده آماده خدمات آموزشی نیز می باشد.

راه حل دوم واگذاری پروژه آردوینو به یک موسسه قابل اطمینان می باشد. شما می توانید پس از کسب اطلاعات کامل درخصوص موسسه های مختلف بهترین موسسه انجام پروژه های آردوینو را انتخاب کرده و انجام آن را به کارشناسان موسسه بسپارید. لازم به ذکر بوده که انتخاب موسسه در کیفیت و چگونگی پروژه تان بسیار موثر می باشد. پس درانتخاب موسسه دقت کافی را به خرج دهید.
درخواست انجام پروژه آردوینو

درخواست انجام پروژه Arduino آردوینو همواره توسط دانشجویان، استادان، کارفرمایان و افراد مختلفی در حوزه ها  و صنایع مختلف انجام می شود. طی این درخواست ها انتظار شما از انجام پروژه های Arduino – آردوینو بکارگیری مهارت های حرفه ای جهت حل مسائل پروژه می باشد.

مسلما متخصص پروژه می بایست از دانش و تجربه کافی برای حل این پروژه ها برخوردار باشد. کوچکترین اشتباه در انجام این پروژه ها  می تواند آسیب جدی را به پروژه های واقعی وارد نماید. بنابراین درخواست انجام این پروژه ها می بایست به بهترین متخصصان و موسسه ها صورت بپذیرد.

ازجمله پروژه های قابل انجامی که می‌توان نام برد، انجام پروژه اچ اس پایس می‌باشد که توسط کارشناسان برتر کارت پروژه قابل انجام است.
صفر تا صد پروژه های دانشگاهی آردوینوصفر تا صد انجام پروژه های دانشگاهی آردوینو
مراحل انجام کلیه پروژه های  Arduino

مراحل انجام کلیه پروژه ها در کارت به  یک شکل انجام می شود. در مرحله اول سفارش دهنده می بایست فرم سفارش را پر کرده و تمام اطلاعات اعم از اطلاعات پروژه و اطلاعات تحصیلی مانند رشته و مقطع تحصیلی را ارائه دهد. در مرحله بعدی نیز پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان ما نتایج حدود یک ساعت بعد خدمت شما اعلام خواهد شد.

پس از اینکه تمام موارد پروژه بررسی شد، قیمت انجام پروژه اعلان شده و در صورت تایید مشتری کارشناس مربوطه اقدام به انجام پروژه می نماید. لازم به ذکر بوده که شما می توانید با پشتیبانی شبانه  روزی از مراحل انجام پروژه تان اطلاع حاصل فرمایید.
انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی Arduino

انجام پروژه آردوینو (arduino) دانشجویی از مهمترین پروژه های تحصیلی در مقاطع مختلف می باشد. انجام پروژه دانشجویی آردوینو  Arduino به منظور افزایش مهارت دانشجویان در حل مسائل مختلف توسط نرم افزار آردوینو می باشد. قابل ذکر است که برای ساخت پروژه دانشجویی با arduino آردوینو می بایست کار با این نرم افزار را به صورت حرفه ای بلد باشید تا بتوانید با استفاده از استدلال های علمی اقدام به انجام این پروژه ها نمایید.

اما اگر در پروژه آردوینو دانشجویی از دانش کافی برخوردار نیستید می توانید اقدام به سفارش پروژه های دانشجویی آردوینو  Arduino کنید. karet اقدام به  انجام صفر تا صد پروژه های دانشجویی و دانشگاهی  Arduino به صورت حرفه ای تحت نظر متخصصین می نمایید. بنابراین کافی است بدون هیچ نگرانی فقط با ثبت سفارش پروژه آردوینو دانشجویی تمام امور مربوط به این پروژه ها را به متخصصین کاربلد و حرفه ای بسپارید.

انجام پروژه الکترونیک نیز از دیگر پروژه‌های نرم افزاری پر طرفدار می‌باشد که توسط متخصصین این حوزه با کیفیت بالا انجام می‌پذیرد.
کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت پروژه های آردونیوکم ترین هزینه و بالاترین کیفیت پروژه های آردوینو
 خدمات انجام پروژه دانشجویی با  Arduino

لازم به ذکر بوده که انجام پروژه arduino آردوینو به صورت دانشجویی به روش های مختلفی انجام می شود و این خدمات در کارت پروژه به صورت انجام پروژه کلاسی Arduino و انجام پروژه درسی  Arduino صورت می پذیرد. لازم به ذکر بوده که انجام پروژه های درسی و کلاسی به منظور افزایش مهارت دانشجو ارائه شده و بهتر است توسط دانشجو انجام شود. البته شما می توانید با دریافت پروژه آماده Arduino، انجام پروژه های کمک درسی نرم افزار آردوینو و انجام تمرین arduino آردوینو از کارت پروژه اقدام به افزایش مهارت تان در استفاده از این نرم افزار بپردازید.

فراموش نکنید که افزون بر دوره دانشگاه این نرم افزار کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد، پس تا می توانید در دوران دانشجویی به طور حرفه ای آموزش این نرم افزار را فرا بگیرید تا در پروژه های کاری تان نیز موفقیت زیادی را با حل مسائل مختلف توسط این نرم افزار بدست آورید.
قیمت پروژه دانشجویی با استفاده از  Arduino

 هنگام سفارش انجام پروژه دانشجویی با استفاده از Arduino مهمترین دغدغه دانشجویان گرامی قیمت و هزینه این پروژه ها می باشد. با توجه به وضعیت اقتصادی دانشجویان ارائه قیمت مناسب برای انجام پروژه تحقیقاتی و دانشجویی با Arduino بسیار مهم به شمار می رود.
ثبت سفارش پروژه آردوینو فقط با یک کلیک

تیم ما با درنظر گرفتن تمامی موارد همواره در کنار دانشجویان محترم بوده و سعی کرده است در کنار کیفیت بالا قیمت پروژه ها را بر اساس بودجه دانشجویان گرامی تعیین نماید. شما می توانید با مقایسه ای موسسه ما با سایر موسسات به قیمت پایین این پروژه ها در کارت پروژه پی ببرید.

از علاقه مندی‌های دیگر دانشجویان، انجام پروژه سی اس تی می‌باشد که دانشجویان می‌توانند جهت ثبت سفارش اقدام نمائند.
سفارش انجام تمامی پروژه ها و پایان نامه های مرتبط با آردوینوانجام پایان نامه و پروژه آردوینو در کارت پروژه
سفارش و انجام پروژه فوری دانشجویی با آردوینو

امروزه بسیاری از دانشجویان محترم به دلایل مختلف قادر به انجام فوری پروژه دانشجویی با آردوینو نیستند. در این مواقع شما دانشجویان محترم می توانید پروژه دانشجویی تان را به karet بسپارید. کارت پروژه با داشتن صدها متخصص اقدام به انجام پروژه دانشجویی arduino در سریع ترین زمان ممکن می کند. کافی است وارد سایت شده و اطلاعات خواسته شده را به درستی ارائه دهید و پس از تعیین هزینه پروژه آردوینو دانشجویی و ثبت سفارش تان کار را به متخصصین ما واگذار نمایید.

لازم به ذکر بوده  که تیم ما اقدام به انجام پروژه دانشجویی arduino ارزان و تضمینی می نمایید و اطمینان کامل را برای انجام پروژه دانشجویی فوری با  Arduino به صورت حرفه ای می دهد. قابل ذکر بوده که نحوه سفارش پروژه arduino دانشجویی بوده و انجام پروژه arduino با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خواهد بود.

انجام پروژه پی اس پایس بسیار محبوب است و درسایت کارت پروژه قابل انجام است، شما می‌توانید برای ثبت سفارش این پروژه فرم ثبت نام را پر کنید.
انجام سریع و دقیق پروژه های آردونیوانجام پروژه آردوینو  Arduino
انجام پروژه های کارشناسی با نرم افزار آردوینو

سفارش پروژه arduino آردوینو در مقطع کارشناسی بسیار رایج می باشد زیرا نرم افزار آردوینو در رشته های مختلفی در دوره کارشناسی در انجام پروژه arduino (آردوینو) دانشجویی بکار می رود. در این مقطع تحصیلی هدف از انجام پروژه درسی  arduino آردوینو آشنایی دانشجویان با محیط این برنامه و به دنبال آن حل مسائل مختلف توسط این نرم افزار می باشد.

شما می توانید با به کارگیری از نمونه پروژه آردوینو Arduino به نکات مهم یک پروژه موفق پی برده و با الگو قرار دادن پروژه های موفق و افزایش توانایی هایتان اقدام به اجرای پروژه  Arduino نمایید. البته اگر به دلایل متعددی قادر به انجام این پروژه ها نیستید می توانید انجام کلیه پروژه های آردوینو  Arduino را به ما واگذار کنید. کارت پروژه انجام پروژه دانشجویی  Arduino را به صورت کاملا تضمینی و قیمت مناسب انجام می دهد. در واقع قیمت مناسب پروژه  Arduino در سایت ما از دلایل اساسی انتخاب این موسسه نسبت به سایر موسسات می باشد.
انجام تخصصی پروژه های آردوینو  Arduino

انجام تخصصی پروژه های آردوینو در karet پروژه توسط کارشناسان خبره انجام شده و تمامی مراحل انجام و اجرای پروژه ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی و چک میشود. در این موسسه انواع پروژه ها اعم از انجام پروژه بزرگ Arduino، انجام پروژه کوچک Arduino، انجام پروژه حرفه ای Arduino، انجام برنامه نویسی بردهای آردوینو، انجام پروژه های میکروکنترلر با آردوینو، انجام پروژه های اتصال برد با آردوینو، انجام پروژه آردوینو برای پروژه های صنعتی، انجام پروژه آردوینو برای شرکت ها، انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی با برد آردوینو و انجام پروژه  arduino uno به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

بنابراین از لحاظ کیفیت پروژه ها به هیچ وجه نگران پروژه های خود نباشید. تیم lh تمام تلاشش را برای انجام پروژه با نرم افزار arduino (آردوینو) به کار می برد و همواره بر آن است که تمامی فهرست پروژه‌های Arduino را با توجه به استانداردهای روز دنیا انجام دهد.    

برای ثبت سفارش انجام پروژه وریلاگ در سایت کارت پروژه می‌توانید در شبکه های مجازی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
صفر تا صد نگارش پروژه آردوینو صفر تا صد نگارش پروژه آردوینو
سفارش انجام پروژه آردوینو  (arduino)

از مهمترین مزایای سفارش پروژه به موسسه ما در انجام پروژه با برنامهArduino سفارش آنلاین آن می باشد. لازم به ذکر بوده که بزرگترین سایت انجام پروژه Arduino در ایران را می توان  karet.ir در نظر گرفت. زیرا این سایت با داشتن مزایای متعددی مانند پشتیبانی شبانه روزی و پاسخگویی سریع همواره توانسته است سفارش آنلاین پروژه  Arduino را به بهترین نوع ممکن آن انجام دهد.

انواع مختلفی از سفارش پروژه Arduino به ویژه پروژه کار با آردوینو همواره با دشواری هایی همراه بوده است. لازم به ذکر بوده که طی پذیرش سفارش انجام پروژه با نرم افزار آردوینو در karet از بهترین و با تجربه ترین متخصصان استفاده می شود تا پروژه های انجام شده به روشی کاملا حرفه ای اجرا شوند.
انجام پایان نامه arduino

انجام پروژه با نرم افزار  Arduino در پایان نامه بسیار استفاده می شود. موضوعات متنوعی هستند که پروژه‌های آن ها توسط نرم افزار آردوینو انجام می شوند. بنابراین یادگیری این نرم افزار را جدی گرفته و حین آموزش مهارت های استفاده خود از این نرم افزار را گسترش دهید. اما از آنجایی که پایان نامه در اخذ مدرک تحصیلی و گرفتن بورس و ویزای تحصیلی نقش به سزایی دارد می توانید انجام پایان نامه arduino (آردوینو) را به کارشناس مربوطه آن بسپارید.
جهت ثبت سفارش پروژه آدوینو خود کلیک کنید

در کارت پروژه انجام پروژه arduino توسط متخصصان آردوینو صورت می گیرد و شما می توانید با اطمینان کامل پایان نامه تان را به کارت بسپارید. ما با داشتن بهترین متخصصان و کارشناسان پروژه تان را به صورت عملی و حرفه ای انجام داده و ضامن نمره پایان نامه تان می شوید.

انجام پروژه اف پی جی ای از دیگر پروژه‌های دانشجویان رشته رباتیک می‌باشد، در سایت کارت این پروژه بصورت کاملا حرفه‌ای وتضمینی قابل انجام است.
پروژه های کارشناسی و کارشناسی ارشد آردوینو در کارت پروژهانجام پروژه های کارشناسی و کارشناسی ارشد آردوینو
انجام پروژه کارشناسی ارشد با نرم افزار Arduino

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

انجام پروژه کارشناسی ارشد با نرم افزار Arduino بعد از انجام پروژه کارشناسی با نرم افزار  Arduino از اهمیت زیادی در دوران دانشگاه برخوردار می باشد. در این مقطع تحصیلی انتظار می رود که دانشجوی کارشناسی از دانش کافی جهت کار با نرم افزار آردوینو برخوردار است و به همین دلیل عرضه این دست از پروژه‌ها به نسبت از پروژه های دوره کارشناسی به مراتب سخت تر و پیچیده تر می باشد.    

اگر شما در دوران کارشناسی به حد کافی با این نرم افزار آشنا نشده اید و در خصوص حل مسائل پروژه های آردوینو مشکل دارید نگران نباشید. شما می توانید با بهره گیری از مشاوره موسسات معتبر اقدام به انجام و اجرای پروژه تان نمایید به شرط این که از خدمات و مشاوره موسسه مدنظر تان اطمینان کامل داشته باشید. شما می توانید با مراجعه در سایت موسسه معتبر کارت اقدام به سفارش پروژه های مشاوره و رفع اشکال Arduino نمایید. کارشناسان مجرب ما به طور شبانه روزی و در اسرع وقت اقدام به مشاوره و رفع اشکال پروژه شما می پردازد.

انجام پروژه پروتئوس از خدمات محبوب دانشجویان سراسر کشور می‌باشد و دراین سایت توسط اساتید هر حوزه قابل انجام است.

انجام پروژه مولتی سیم از پروژه‌های پرکاربردی است که در سایت کارت پروژه برای رشته ها و گرایش های مختلفی توسط کارشناسان قابل انجام است.
سابقه 11 ساله کارت پروژه در زمینه انجام پروژه آردوینوسابقه 11 ساله کارت پروژه در زمینه انجام پروژه آردوینو
انجام پروژه دکتری با نرم افزار Arduino

لازم است یادآوری شود که در دوره دکتری با توجه به این که شما به عنوان یک متخصص شناخته می شوید پروژه های آردوینو پروژه های واقعی بوده و در مراکز عملی و صنعتی از انجام این پروژه ها استفاده خواهد شد. ممکن است گاهی این پروژه ها به حدی پیچیده و دشوار شوند که برای حل مسائل آن شما نیاز به کمک متخصصان همین  حوزه داشته باشید.

لازم به ذکر بوده که یافتن این متخصصان کاری بسیار دشواری است و نمی توان حل چنین پروژه هایی را به هرکسی سپرد. پیشنهاد ما به  شما کارت پروژه می باشد. در این تیم ما سال ها است که اقدام به جمع آوری متخصصان ماهر و به نام از سراسر ایران کرده ایم. متخصصان ما با تجارب و مهارت هایی که دارند قادر به حل هر نوع مسئله ای درخصوص انواع پروژه ها می باشد.

انجام پروژه وی اچ دی ال مثل دیگر پروژه‌های دانشگاهی قابل انجام در کارت توسط حرفه ای‌های این حوزه بصورت مطمئن انجام پذیراست.

انجام پروژه متلب مانند دیگر پروژه های رشته رباتیک، توسط کارشناسان کاربلد در همین حوزه با کیفیت بالا و به طور فوری، قابل انجام است.
انجام پروژه‌‏های نرم افزاری، برنامه نویسی، تحلیل آماری و شبیه سازی ARDUINO انجام پروژه‏‌های نرم افزاری، برنامه نویسی، تحلیل آماری و شبیه سازی پروژه ARDUINO در کارت
انجام پروژه arduino در تهران

انجام پروژه آردوینو (Arduino) با کیفیت و حرفه ای در تهران در موسسه‌های زیادی انجام می شود. اما نکته مهم در انجام پروژه‌های مختلف به خصوص پروژه دانشجویی arduino آردوینو به صورت باکیفیت و قیمت مناسب می باشد. از میان تمام موسسه های موجود در تهران در زمینه انجام پروژه کارت پروژه موسسه‌ای بسیار مناسب جهت در خصوص انجام پروژه آردوینو با قیمت مناسب می باشد.
پروژه آدوینو خود را اینجا ثبت کنید

لازم به ذکر بوده که  شما می توانید به روشی بسیار آسان و مطمئن اقدام به سفارش پروژه آردوینو  (arduino) در کارت کنید. لازم به ذکر بوده که نحوه سفارش آردوینو کمتازیا دانشجویی با سایر سفارشات فرقی نداشته و شما می توانید مطابق موارد ذکر شده اقدام به ثبت سفارش انجام پروژه‌های  Arduino کنید.
سفارش پروژه های نرم افزار arduino در تمامی رشته ها

انجام پروژه با نرم افزار آردوینو (arduino) در رشته های مختلفی صورت می گیرد. جالب است بدانید که ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار آردوینو توسط کارت تمامی رشته ها و مقاطع با تمام گرایش ها را در بر می گیرد. پس با اطمینان کامل می توانید انجام پروژه های کاری و دانشجویی نرم افزار آردوینو را در هر رشته و مقطعی که هستید به تیم کارت پروژه واگذار نمایید.

قابل ذکر بوده  که از مزیت های مهم کارت در ارائه خدمات آردوینو تضمین کیفیت پروژه آردوینو، هزینه مناسب انجام پروژه های آردوینو Arduino و انجام پروژه آردوینو به صورت تخصصی می باشد. از این رو این موسسه گزینه مناسبی برای انجام پروژه های مختلف به شمار می رود.
انجام پروژه های آردوینو کاملا تضمینی توسط صدها کارشناس arduino

کارشناس انجام دهنده یک پروژه در روند انجام و اجرای آن بسیار موثر است به طوری که کمترین بی دقتی یک کارشناس می تواند آسیب های زیادی را به پروژه وارد کند. از طرفی مهارت و دانش بالای یک کارشناس در حل مسائل مختلف می تواند یک پروژه را به صورت حرفه ای و  بی نقص اجرا نمایید. بنابراین هنگام سفارش انجام پروژه) arduino آردوینو( به یک متخصص از داشتن دانش کافی آن اطمینان حاصل فرمایید.

سفارش پروژه های آردوینو به خصوص سفارش پروژه های arduino پیشرفته می بایست به موسسات و متخصصان کاربلد صورت گیرد. لازم به ذکر بوده که کارت پروژه با داشتن صدها متخصص خبره سال هاست که در انجام سفارش پروژه های arduino حرفه ای سربلند بوده و توانسته است سفارشات مشتریان را به بهترین نحو احسن به انجام برساند. از دیگر مزایای این موسسه انجام پروژه های arduino با قیمت کم است. شما می توانید با هزینه بسیار مناسب از وجود بهترین متخصصان ایران در پروژه تان بهره ببرید.
خدمات برنامه نویسی با آردوینو

برنامه نویسی از مهمترین بخش های این نرم افزار به شمار می رود زیرا با برنامه نویسی دستورات لازم برای انواع سخت افزار ایجاد می شود. لازم به ذکر بوده که برنامه نویسی آردوینو بیشتر در رشته کامپیوتر صورت گرفته و در پروژه های مختلف از آن استفاده می شود.

قابل ذکر می باشد که دانش برنامه نویسی اهمیت فراوانی در حل مسائل مربوط به پروژه های آردوینو دارد. اگر شما از دانش کافی برنامه نویسی در حل مسائل پروژه نیستید می توانید از خدمات برنامه نویسی کارت پروژه بهره ببرید. این موسسه با داشتن برنامه نویسان خبره آماده ارائه خدمات برنامه نویسی به مشتریان محترم می باشد.

انجام پروژه کدویژن از پروژه‌های دانشگاهی پر مخاطب و محبوب می‌باشد که در این سایت توسط متخصصین ما قابل انجام است.

دانشجویان عزیز در صورتی که تمایل به انجام پروژه میکروکنترلر دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
نگارش مقالات پژوهشی، isc، isi ، همایشی و ... ARDUINOنگارش مقالات پژوهشی، isc، isi ، همایشی و …. پروژه ARDUINO در کارت پروژه
انجام پروژه های آردوینو صنعتی

آردوینو درصنایع مختلفی مانند صنعت ساخت کامپیوتر، صنعت مهندسی پزشکی، صنعت الکترونیک و … به کار می رود. اهمیت این نرم افزار در صنایع مختلف به قدری بالاست که بسیاری از این صنایع اقدام به استخدام کارشناس این نرم افزار می نمایند. اگر شما نیز کارفرمایی هستید که در صنعت خود از پروژه های آردوینو استفاده می کنید و به دنبال استخدام کارشناس مربوطه هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه کارت پروژه می‌باشد.

این تیم انجام پروژه صنعتی با آردوینو را با متخصصان کاربلد به صورت حرفه ای انجام داده و تمام خواسته های تان از انجام و اجرای پروژه را برآورده می سازد. برای ثبت پروژه Arduino تان کافی است وارد سایت کارت شده و فرم سفارش را پر نمایید.
انجام پروژه الکترونیک آردوینو

انجام پروژه آردوینو در صنعت بسیار مهم بوده و از آن در شبیه سازی قطعات الکترونیکی استفاده می شود. انجام چنین پروژه هایی نیازمند تخصص و مهارت بالاست و می بایست توسط یک کارشناس خبره انجام شود. با توجه به این که انجام چنین پروژه هایی از حساسیت زیادی برخوردار می باشد بهتر است اگر تخصص و دانش کافی را برای انجام آن ندارید اقدام به انجام آن نکنید و از یک متخصص کاربلد در انجام پروژه الکترونیک بهره ببرید.
انجام پروژه های کمک درسی برق با آردوینو

نرم افزار در رشته مهندسی برق برای انجام پروژه های مختلفی کاربرد دارد. بنابراین یادگیری این نرم افزار برای دروس مهندسی برق نیز کارایی داشته و مهم است. اگر از مهارت خاصی در کارکرد این نرم افزار برخوردار نیستید، بهتر است در دوران دانشجویی با استفاده از پروژه های کمک درسی به تقویت مهارت خود در استفاده از نرم افزار آردوینو بپردازید.
انجام برنامه نویسی با زبان C برای کار بر روی Arduino

زبان C به دلیل ویژگی های که دارد از بهترین زبان های قابل استفاده در برد آردوینو می باشد. با استفاده از دستوراتی که این زبان دارد می توان مجموعه قوانین اعمالی را روی دستگاهای مختلف اجرا کرد. کاربرد این زبان به قدری بالاست که از آن در ساخت برد آردوینو انواع سخت افزار های مختلف بکار می رود.

برنامه نویسی اغلب در رشته مهندسی کامپیوتر تدریس شده و مهندس کامپیوتر و برنامه نویسان خبره می‌توانند از این زبان در ساخت یک برد استفاده نمایند. بنابراین انجام پروژه های که نیاز به این زبان دارند نیازمند یک برنامه نویس خبره هستند که تمام قوانین و دستورات زبان C را بشناسند.
انجام انواع پروژه‌های آرداینو توسط برترین متخصصان ایرانانجام انواع پروژه‌های آرداینو توسط برترین متخصصان ایران
طراحی کنترلر با آردوینو

طراحی کنترلر با استفاده از کدنویسی که در محیط نرم افزاری آردوینو انجام می شود صورت می گیرد. هنگام طراحی می بایست در ابتدا تمام ورودی ها و خروجی مد نظر تعیین شده و سپس با کدنویسی استاندارد و صحیح اقدام به طراحی یک کنترلر نمود. لازم به ذکر بوده که صحیح بودن کدهای برنامه بسیار مهم بوده و در نحوه عملکرد کنترلر تاثیر گذار می باشد. بنابراین برای طراحی و ساخت یک کنترلر در قدم اول باید از دانش کدنویسی بالایی برخوردار باشید.
طراحی avr با آردوینو Arduino

AVR در یک کنترلر بوده که قابل برنامه ریزی است و جهت کنترل دستگاه هایی استفاده می شود که نیاز به ذخیره اطلاعات دارند. برای ساخت این کنترلر نیز از کدنویسی در نرم افزار آردوینو استفاده می شود. در حقیقت در این نرم افزار تمام دستورات و قوانین این کنترلر به صورت کد وارد شده و اجرای این کدها منجر به عملکرد کنترلر AVR می شود.

برنامه نویسی جزء اصلی این نرم افزار به حساب می آید. درواقع این برنامه نویسی است که منجر به عملکرد سخت افزار می شود. بدون برنامه نویسی سخت افزار قادر به انجام هیچگونه عملکردی نخواهد بود.
انجام پروژه ماشین حساب با آردوینو

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

در پروژه ساخت ماشین حساب با آردوینو با استفاده از کدنویسی و نرم افزار آردوینو یک ماشین حسابی ساخته می شود که می تواند اعمال ریاضی ساده را انجام دهد. در این پروژه در کی پد از * # ABC به جای علامت‌های ضرب و جمع و … استفاده می شود. این پروژه نمونه ساده ای از کاربردهای گسترده این نرم افزار در دنیای امروزی به شمار می رود.
انجام پروژه های الکترونیک با آردوینو

انجام پروژه های برق با آردوینو در صنعت الکترونیک بسیار گسترده و کاربردی می باشد. اهمیت این نرم افزار در پروژه های برق به قدری بالاست که خطا در آن می تواند آسیب جدی را به پروژه های بسیار بزرگ وارد نمایید. بنابراین انجام آن حتما توسط یک تیم خبره انجام شود تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.
پشتیبانی 24 ساعته انجام پروژه آرداینو پشتیبانی 24 ساعته انجام پروژه آرداینو
انجام پروژه های مکاترونیک با آردوینو

آردوینو در رشته ها و گرایش های مختلف مکاترونیک کاربرد دارد. انجام پروژه ها در مکاترونیک در شاخه های مختلفی قابل اجرا بوده و سالانه به صورت گسترده ای تعداد زیادی از مهندسین صنایع مختلف اقدام به انجام و اجرای پروژه های مکاترونیک می کنند.
انجام پروژه های رباتیک با آردوینو

پروژه های رباتیک از جذاب ترین پروژه های آردوینو به حساب می آید. لازم به ذکر بوده که در انجام این پروژه‌ها علاوه بر داشتن دانش و آگاهی از کارکرد نرم افزار آردوینو متخصص مربوطه می بایست از دانش هوش مصنوعی نیز برخوردار باشد.
انجام پروژه های مهندسی پزشکی با آردوینو

پروژه های موفق آردوینو توانسته اند خدمت بزرگی را در زمینه سلامتی از طریق اجرای پروژه های مهندسی پزشکی نمایند. لازم به ذکر بوده که دانش و مهارت کافی در علوم مورد نیاز در این پروژه ها از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.
برخی عناوین قابل انجام پروژه های آردوینو Arduino در Karet:
سفارش انجام مینی پروژه arduino آردوینو    سفارش پروژه آردوینو  arduino
انجام پروژه arduino تضمینی و فوری    نحوه اجرای پروژه نرم افزار آردوینو
مراحل انجام پروژه های آردوینو    انجام پروژه پایانی با آردوینو
انجام پروژه آردوینو با آموزش کامل    انجام فوری پروژه arduino
انجام پروژه کمک آموزشی آردوینو (Arduino)    انجام پروژه پایانی Arduino
عبارات مرتبط با انجام پروژه آردوینو Arduino
سوالات متداول
هزینه و زمان انجام پروژه آردوینو (Arduino) به چه صورت است؟

جهت دریافت هزینه و زمان انجام پروژه های آردوینو ابتدا عنوان پروژه مورد نظر خود را وارد نموده و پس از آن پروژه شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه آردوینو خدمتتان اعلام می‌شود. در صورتی که تمایل دارید پروژه شما سریع‌تر از زمان اعلام شده انجام شود حتما این مورد را به کارشناسان ما اطلاع دهید.
با چه تضمینی به تیم کارت پروژه اعتماد کنم؟
الکترونیک شما در زمینه های مختلف میتوانید از طریق راه های ارتباطی بالا اقدام نمایید یا میتوانید فرم زیر را پر نموده و در همان روز یا روز بعد از طرف مجموعه ما با شما تماس گرفته خواهد شد تا جزییات پروژه جهت شروع کار مشخص شود.

همچنین در پروژه های الکترونیکی مانند پروژه دانشجویی که نیاز هست پروژه مربوطه آموزش داده شود. مجموعه ما این امکان را دارد که برای شما به صورت ویدیو آموزشی پروژه را از طراحی، شماتیک،انتخاب قطعات، ویژگی قطعات و کد نویسی آموزش دهد.
نام و نام خانوادگی (ضروری)
شماره تماس (ضروری)
ایمیل
مبلغ بودجه به تومان (ضروری)
عنوان پروژه (ضروری)
توضیحات کامل پروژه (ضروری)
ویدیو آموزشی پروژه اماده شود
شبیه سازی طرح انجام شود
پروژه فورس بوده و نیاز دارم تا سریعتر آماده شود
طراحی PCB پروژه مورد نیاز است
آپلود فایل(در صورت نیاز)
سوالات متداول
حوزه های کاری در زمینه الکترونیک

انجام پروژه های میکروکنترلری با میکروکنترلرهای پرکاربرد

انجام پروژه الکترونیک مبتنی بر STM32 و CUBEMX

انجام پروژه الکترونیک مبتنی بر آردوینو

انجام پروژه الکترونیک مبتنی بر AVR

انجام پروژه الکترونیک مبتنی بر STM8

انجام پروژه الکترونیک مبتنی بر اینترنت اشیا و هسته های ESP8266

پروژه الکترونیک مبتنی بر اینترنت اشیا و هسته های ESP32

پروژه الکترونیک مبتنی بر  رسپبری پای

پروژه الکترونیک مبتنی بر طراحی برد و شماتیک با نرم افزار ALTIUM

پروژه الکترونیک مبتنی بر َشبیه سازی بر بستر نرم افزار proteus
پروژه الکترونیک انجام شده
پروژه الکترونیک رله برد خشک کن
پروژه الکترونیک طراحی و تولید رله برد خشک کن با تغذیه 220 به 12 ولت سوییچینگ
درخواست انجام پروژه الکترونیک (Stm32,AVR,Arduino,ESP32)
کنترلر سیستم جرقه زن و کنترل مشعل خودکار با فرمان رله
کنترلر هوشمند خشک کن سخنگو با قابلیت لاگ گیری
طراحی و تولید دستگاه کنترلر حشک کن با قابلیت لاگ گیری و سخنگو فارسی
پروژه مهندسی پزشکی TDCS
پروژه مهندسی پزشکی TDCS
پروژه قفل الکترونیکی با GPS
پروژه قفل الکترونیکی با GPS
پروژه دیتالاگر دما و رطوبت
پروژه دیتالاگر دما و رطوبت با باکس پرینت شده دیواری اختصاصی
پروژه مدباس با سه اسلیو مختلف و مستر با قابلیت ارتباط GSM
پروژه مدباس با سه اسلیو مختلف و مستر با قابلیت ارتباط GSM
پروژه دیتا لاگر فشار خطوط انتقال گاز
پروژه دیتا لاگر فشار خطوط انتقال گاز
پروژه بازو ارتجاعی پرینت سه بعدی
پروژه بازو ارتجاعی پرینت سه بعدی
ایده های مختلف انواع پروژه الکترونیک

جهت درخواست انجام هر یک از پروژه های الکترونیک زیر یا ایجاد تغییرات در آنها میتوانید از طریق فرم بالا ثبت درخواست نمایید
انجام پروژه الکترونیک کنترل خروجی با کنترل تلویزیون
پروژه کنترل خروجی با کنترل تلویزیون
پروژه الکترونیک شمارنده ورود و خروج افراد
پروژه الکترونیک شمارنده ورود و خروج افراد
درخواست انجام پروژه الکترونیک (Stm32,AVR,Arduino,ESP32)
پروژه الکترونیک مانیتورینگ ولتاژ باتری توسط LM3914
پروژه الکترونیک ردیاب تلفن همراه
پروژه الکترونیک ردیاب تلفن همراه
پروژه الکترونیک کنترل سرعت فن به نسبت دما
پروژه الکترونیک کنترل سرعت فن با دما
درخواست انجام پروژه الکترونیک (Stm32,AVR,Arduino,ESP32)
پروژه الکترونیک راه اندازی سنسور اثر انگشت با اردوینو
پروژه الکترونیک کنترل سطح آب
پروژه الکترونیک کنترل سطح آب
پروژه الکترونیک کنترل خروجی با رمز عبور
پروژه الکترونیک کنترل خروجی با رمز عبور
ماژول فرستنده/گیرنده RF 433MHz
پروژه الکترونیک کنترل ریموت با ماژول فرستنده/گیرنده RF 433MHz
آموزش راه اندازی ترموکوپل نوع K
پروژه الکترونیک کنترل دما توسط ترموکوپل نوع K
پروژه الکترونیک ساخت دروغ سنج ساده با اردوینو
پروژه الکترونیک ساخت دروغ سنج ساده با اردوینو
پروژه مهندسی پزشکی سنجش ضربان قلب و مانیتورینگ ضربان
پروژه مهندسی پزشکی سنجش ضربان قلب و مانیتورینگ ضربان
پروژه قدم شمار با استفاده از ARDUINO
پروژه قدم شمار با استفاده از ARDUINO
پروژه بازو رباتیک با بلوتوث
پروژه بازو رباتیک با کنترل توسط بلوتوث
پروژه مهندسی پزشکی ECG با اردوینو
پروژه مهندسی پزشکی ECG با اردوینو
کنترل لوازم خانگی با ریموت IR
کنترل لوازم خانگی با ریموت IR
پروژه کنترل استپر موتور
پروژه کنترل استپر موتور
پروژه سیستم اعلام حریق با پیامک gsm
پروژه سیستم اعلام حریق پیامکی gsm
پروژه تشخیص اثر انگشت با ال سی دی توسط آردوینو
پروژه تشخیص اثر انگشت با ال سی دی توسط آردوینو
پروژه مهندسی پزشکی تشخیص ضربان قلب و میزان اکسیژن خون روی ال سی دی
پروژه مهندسی پزشکی تشخیص ضربان قلب و میزان اکسیژن خون روی ال سی دی
پروژه مهندسی پزشکی دستبند سلامت
پروژه مهندسی پزشکی دستبند سلامت
دانلود 187 عنوان پروژه پیشنهادی
برچسب ها:
انجام پروژه های دانشجویی الکترونیک , خریدپروژه های دانشجویی الکترونیک , انجام پروژه های دانشجویی برق , انجام پروژه های میکروکنترلری , انجام پروژه های برنامه نویسی , انجام پروژه های دانشجویی ,  انجام پروژه های الکترونیک , انجام پروژه های AVR , پروژه
آردوینو arduino
انجام پروژه های الکترونیک
راه اندازی نمایشگر TFT و سایر نمایشگر ها با آردوینو
راه اندازی ماژول ها و سخت افزار های واسط
انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی با ارائه لایسنس و سورس کد ها
ارائه فایل کامل پروژه آموزش سخت افزار و نرم افزار پروژه
آموزش آردوینو و میکروکنترلر
0 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها + سورس پروژه ها

    آذر 2, 1401 ارسال توسط مدیر سایت

30 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها + سورس پروژه ها
07 مرداد

در کتاب 30 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها بسیاری از راه های سرگرم کننده برای استفاده از آخرین بردهای آردوینو از جمله آردوینو یونو ( Arduino Uno )، بردهای لئوناردو و محیط توسعه Arduino 1.0 را فرا خواهید گرفت. شما می توانید پروژه های جذابی را با زبان برنامه نویسی C ساده شده انجام دهید و از آخرین قابلیتهای بردهای آردوینو استفاده کنید.

شما یاد می گیرید که چگونه یک برد آردوینو را به کامپیوتر متصل کنید، آن را برنامه ریزی کنید و قطعات الکترونیکی گوناگون را به آن وصل کنید.
30 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها + سورس پروژه ها
ویژگیهای کتاب 30 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها

    آموزشهای گام به گام ، دستورالعمل ها و تصاویر مفید
    ارائه نقشه های شماتیک و بیان جزئیات کامل برای ساخت هر پروژه
    پیروی پروژه های کتاب از اصول علمی
    ذکر تمامی قطعات مورد نیاز پروژه ها همراه با منابع آنها

اطلاعات کتاب

نام اصلی کتاب: 30 Arduino Projects for the Evil Genius

نام فارسی کتاب: 30 پروژه آردوینو برای حرفه ای ها

نویسنده / نویسندگان: Simon Monk

تاریخ انتشار: 2013

ناشر: McGraw-Hill Education

تعداد صفحات: 224

شابک: 0071817721-978
لیست پروژه های 30 Arduino Projects for the Evil Genius

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

لیست برخی از پروژه های ارائه شده در این کتاب به شرح زیر می باشد:

    مترجم کدهای مورس
    صفحه کلید با کد امنیتی
    مانیتور ضربان قلب
    تاس دوتایی با سون سگمنت
    برد ارسال پیام با یو اس بی
    اسیلوسکوپ
    VU متر
    ترموستات ال سی دی
    کنترل فن کامپیوتر
    کنترل لیزر با سروو
    دروغ سنج
    قفل درب مغناطیسی
    کنترل از راه دور مادون قرمز
    تایمر شمارش معکوس
    شوخی صفحه کلید
    تایپ رمز عبور برای ورود خودکار
    سرعت سنج ماوس

در ادامه می توانید کتاب کاربردی 30 Arduino Projects for the Evil Genius را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

حجم فایل: 9.8 مگابایت

انجام پروژه های آردوینو

گروهه کد نویسی وصنعتی azsoft  آماده انجام پروژه های تجاری وصنعتی  ای شما در زمینه آردوینو می باشد ، برای سفارش میتوانید به سه طریق اقدام کنید ؛روش اول از طریق ایمیل آدرس azsoftir @gmail.com  ارسال کنید ،روش دوم شماره موبایل 09367292275 یا روش سوم  از لینک مستقیم بر روی سایت ثبت کنید .
چه سرویس های در زمینه آردوینو توسظ سایت قابل انجام هست؟
انجام پروژه های آردوینو Arduino
انجام پروژه های صنعتی آردوینو Arduino
انجام پروژه های آموزشی آردوینو Arduino
پروژه آردوینو Arduino
سفارش پروژه آردوینو Arduino
انجام پروژه آردوینو Arduino
انجام پروژه های با نرم افزارآردوینو Arduino
انجام پروژه های برق آردوینو Arduino
انجام پروژه بردآردوینو Arduino

آردوینو چه کاربردی دارد ؟

    آردوینو زبان کد نویسی که بر رویه بردهای مخصوص
    آردوینو استفاده می شود .با استفاده از یک راهنداز بر روی میکروکنترلر لود می شود .آردوینو جهت طراحی و پیاده سازی بر روی قطعات سخت افزاری استفاده میشود ؛همچنین این مدل کاربرد آموزشی هم دارد .

فایده های استفاد ازآردوینو

    در استفاده از سایر میکروکنترلرها قیمت کمتری دارد .
    کار با آن در محیط کد نویسی آن راحتر می باشد .
    آردوینو یک ابزار اوپن سورس می باشد ،میتوان آن را توسعه داد .
    قطعات سخت افزاریآردوینو ویژگی توسعه وپیشرفت را دارد ،اوپن سورس این میکروکنترل ها مدل های مختلف توسط شرکت امتل طراحی شده هست .

برای ثبت سفارش پروژه آردوینو چگونه میتوانید اقدام کنید ؟

برای سفارش خود می توانید از طریق لینک ذکر شده در بالا پروژ خود را ثبت کنید .
چه زمانی پروژه  آردوین مورد نظر قابل انجام است ؟

در کمتر از بیست وجهار ساعت ،نحوه انجام پروژه جواب داده خواهد شد ،هزینه مورد نظر هم از طرف سایت قابل انجام هست .
ویژگیهای آردوینو Arduino

جهت ایجاد تعامل با قطعات ،کنترل لامپ های LED ، کار با تعدادی زیادی از سوپیچ هاو حسگرها ،کنترل حسگرها ،سنسور دما،سنسور چراغ ،بسیاری از موارد دیگر قابل استفاده می باشد .

بنابراین می‌توانید انواع مختلفی از دستگاه‌های ورودی و خروجی را به آن متصل کنید. دستگاه های ورودی می توانند دکمه، سوئیچ، سنسور دما، سنسور GPS، مغناطیس سنج، سنسور PIR، فاصله یاب اولتراسونیک و بسیاری موارد دیگر باشند و دستگاه‌های خروجی می‌توانند سروو، موتور DC، نمایشگر LCD، LED باشند.

 

تاریخچه انجام پروژه های آردوینو

پروژه های آردوینو از دهه 2000 میلادی شروع به شکل گیری کردند. آردوینو یک پلتفرم سخت افزاری باز است که برای توسعه و ساخت پروژه های الکترونیکی استفاده می شود. این پروژه توسط مجموعه ای از علاقمندان به الکترونیک تحت نام “آردوینو تیم” در ایتالیا تأسیس شد.

معمولاً پروژه های آردوینو شامل ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار هستند. برد آردوینو، کابل ها، ماژول ها و قطعات الکترونیکی مورد نیاز در این پروژه ها استفاده می شوند. برد آردوینو از میکروکنترلر ATMega و یک محیط توسعه نرم افزاری باز بنام Arduino IDE برای برنامه نویسی استفاده می کند.

پروژه های آردوینو در حوزه های مختلفی مانند رباتیک، اتوماسیون خانگی، سیستم های نظارتی، ابزار دقیق و غیره استفاده می شوند. برای مثال، می توان با استفاده از آردوینو یک ربات کنترل کنید، یک سیستم اعلان برای خانه خود بسازید یا حتی یک دستگاه سیستم کنترل خودرو را طراحی کنید.

پروژه های آردوینو به دلیل قابلیت ها، هزینه مناسب و دسترسی آسان به قطعات مورد نیاز، بسیار محبوب شده اند. همچنین، جامعه آردوینو فعال و پرشوری دارد و آموزش ها و منابع زیادی برای یادگیری آن وجود دارد.

با گذشت زمان، پروژه های آردوینو بسیار تنوع پیدا کرده اند و افراد بسیاری در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. همچنین، تکنولوژی آردوینو بهبود یافته و نسخه های مختلفی از بردها و قطعات مرتبط با آن عرضه شده است.

لیست کاربرد های انجام پروژه های آردوینو

پروژه های آردوینو در مجموعه‌های مختلفی از صنعت الکترونیک و کاربردهای عمومی استفاده می شوند. در زیر لیستی از کاربردهای رایج پروژه های آردوینو را می توانید مشاهده کنید:

رباتیک: ساخت ربات های کنترلی با استفاده از آردوینو، از ربات های کوچک خانگی گرفته تا ربات های صنعتی پیچیده.
اتوماسیون خانگی: طراحی و ساخت سیستم های خانگی هوشمند برای کنترل روشنایی، حرارت، درب و پنجره ها و سایر وسایل خانگی.
سیستم های نظارتی: ایجاد سیستم های نظارت و امنیت خانه، دفتر کار، فضای باز و غیره با استفاده از حسگرها، دوربین ها و ماژول های آردوینو.
ابزار دقیق: ساخت سیستم های اندازه گیری و کنترل دقیق با استفاده از آردوینو، مانند سنسورهای دما، رطوبت، فشار و غیره.
خودروهای هوشمند: کنترل خودروها و وسایل نقلیه با استفاده از آردوینو، شامل سیستم های رفت و آمد، ردیابی موقعیت جغرافیایی و سیستم های بی سیم.
هنر و سرگرمی: طراحی و ساخت نمایشگرهای LED، سازهای موسیقی الکترونیکی و دستگاه های بازی با استفاده از آردوینو.
پروژه های آموزشی: استفاده از آردوینو برای آموزش مفاهیم الکترونیک و برنامه نویسی به دانش آموزان و علاقمندان به فناوری.

این فقط نمونه ای از کاربردهای پروژه های آردوینو است. با توجه به انعطاف‌پذیری بالای این پلتفرم، می توانید بر اساس نیاز و خلاقیت خود، پروژه های جدید را طراحی و پیاده سازی کنید.
لیست نرم افزار های انجام پروژه های آردوینو

برای انجام پروژه های آردوینو، می‌توانید از نرم افزارها و برنامه های مختلفی استفاده کنید. در زیر لیستی از نرم افزارهای رایج برای برنامه نویسی و کنترل پروژه های آردوینو آمده است:

Arduino IDE: این نرم افزار محیط توسعه رسمی آردوینو است. با استفاده از آن، می‌توانید کدهای برنامه نویسی خود را برای بردهای آردوینو ایجاد و آپلود کنید.

PlatformIO: یک پلتفرم توسعه متقابل کامپیوتری متن باز برای توسعه کدهای آردوینو و سایر پلتفرم‌های مبتنی بر میکروکنترلر است.

Visual Studio Code: یک ویرایشگر کد قدرتمند و قابل تنظیم است که با استفاده از افزونه‌ها و پلاگین‌های مربوطه، قابلیت برنامه نویسی آردوینو را فراهم می‌کند.

MATLAB و Simulink: این نرم افزارها از پکیج های پشتیبانی برای آردوینو برخوردار هستند و شبیه سازی، طراحی و کنترل سیستم های الکترونیکی به وسیله آردوینو را امکان پذیر می سازند.

LabVIEW: یک نرم افزار توسعه بر پایه گرافیکی است که از طریق بسته پشتیبانی آردوینو قابلیت برنامه نویسی و کنترل آردوینو را فراهم می‌کند.

Blockly for Arduino: یک محیط برنامه نویسی بصری است که به صورت بلوک های کشویی قابل استفاده است و کدهای آردوینو را بصورت گرافیکی و ساده تولید می کند.

Scratch for Arduino (S4A): این نرم افزار از زبان برنامه نویسی Scratch برای تولید کدهای آردوینو استفاده می‌کند و برای کودکان و مبتدیان مناسب است.

Blynk: یک پلتفرم اینترنت اشیاء است که به شما امکان کنترل و مانیتور کردن پروژه های آردوینو را از طریق تلفن همراه یا تبلت می‌دهد.

SimulIDE: یک شبیه ساز آردوینو با رابط گرافیکی است که امکان طراحی، اجرا و تست پروژه های آردوینو را بدون نیاز به سخت افزار فیزیکی آردوینو فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید که این لیست تنها نمونه ای از نرم افزارهای موجود برای برنامه نویسی و کنترل پروژه های آردوینو است و بسته به نیازهای خود می‌توانید از سایر نرم افزارها و ابزارهای مشابه استفاده کنید.

لیست مزیت انجام پروژه های آردوینو

انجام پروژه های آردوینو دارای بسیاری از مزایا است. در زیر لیستی از مزایای انجام پروژه های آردوینو آمده است:

آموزش عملی: پروژه های آردوینو به شما اجازه می‌دهند تا با نحوه عملکرد سیستم‌های الکترونیکی و میکروکنترلرها آشنا شوید. شما قادر خواهید بود نظریات و مفاهیمی که در حوزه الکترونیک یا میکروکنترلرها یاد گرفته‌اید را در پروژه‌های عملی پیاده سازی کنید.

قابلیت سفارشی سازی: آردوینو دارای ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد است که به شما اجازه می‌دهد تا پروژه‌های خود را بر اساس نیازهای خاص خود سفارشی سازی کنید. شما می‌توانید با استفاده از حسگرها، ماژول‌ها و قطعات اضافی، سیستم الکترونیکی مورد نیاز برای پروژه خود را ایجاد کنید.

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

انعطاف پذیری: با استفاده از آردوینو می‌توانید به راحتی پروژه‌های مختلفی را ایجاد کنید، از پروژه‌های ساده و آموزشی تا پروژه‌های پیچیده و حرفه‌ای. همچنین می‌توانید پروژه‌های خود را به صورت گام به گام توسعه داده و به آن‌ها ویژگی‌ها و عملکردهای جدید اضافه کنید.

هزینه کم: برد آردوینو و قطعات الکترونیکی مورد نیاز برای پروژه ها به طور عمومی قابل تهیه و در دسترس هستند و قیمت آنها نیز معمولاً مناسب است. به علاوه، آموزش و منابع آردوینو رایگان و آنلاین در دسترس هستند، بنابراین شما می‌توانید به سادگی با هزینه کم به مواد و منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

جامعه فعال: آردوینو یک جامعه بسیار فعال و پرشور دارد. این به شما اجازه می‌دهد تا با افراد دیگری که در حوزه آردوینو فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید، از تجربیات آنها استفاده کنید و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.

کاربری آسان: برنامه نویسی آردوینو بسیار کاربرپسند است. زبان برنامه نویسی سی سی++ استفاده می‌شود که برای بسیاری از افراد قابل فهم است. از طریق محیط توسعه آردوینو می‌توانید به راحتی کدهای خود را برنامه نویسی و آپلود کنید.

پروژه‌های انجام شده: برای پروژه های آردوینو همیشه راهنما، منابع و پروژه‌های آماده موجود است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. با استفاده از این منابع، می‌توانید ایده‌های خلاقانه را پیاده سازی کنید و از تجربه افراد دیگر بهره‌برداری کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این تنها چند مزیت اصلی برای انجام پروژه های آردوینو است و بسته به نیازها و علاق
ه شما، مزایای دیگری نیز وجود دارد.
لیست معایب انجام پروژه های آردوینو
انجام پروژه‌های آردوینو همراه با برخی معایب نیز همراه است. در زیر لیستی از معایب احتمالی در انجام پروژه‌های آردوینو آورده شده است:

محدودیت منابع: آردوینو به میکروکنترلر محدودیت منابعی دارد و به دلیل محدودیت حافظه و قدرت پردازش، برای پروژه‌های پیچیده و بزرگ ممکن است کمی محدودیت داشته باشد.

محدودیت ورودی/خروجی: تعداد ورودی‌ها و خروجی‌های آردوینو محدود است. این ممکن است باعث محدودیت در انتخاب حسگرها، ماژول‌ها و قطعات جانبی برای پروژه شما شود.

قابلیت ارتقاء محدود: آردوینو‌ها به طور عمومی قابلیت ارتقاء محدودی دارند. اگر پروژه شما به پیچیدگی بیشتری نیاز دارد، شاید نیاز باشد به پلتفرم‌های قدرتمندتر و پیشرفته‌تری مانند رزبری پای یا بردهای میکروکنترلر ARM مراجعه کنید.

نیاز به دانش الکترونیک: اگر شما یک مبتدی هستید و تازه با الکترونیک آشنا شده‌اید، ممکن است نیاز به یادگیری مفاهیم و مهارت‌های جدیدی داشته باشید. این ممکن است به عنوان یک معضل برای برخی افراد تازه وارد در حوزه باشد.

پیچیدگی برنامه‌نویسی: برنامه‌نویسی آردوینو با استفاده از زبان سی سی++ صورت می‌گیرد که ممکن است برای برخی افراد مبتدی در برنامه‌نویسی کمی مشکل و پیچیده باشد.

خطرات احتمالی: انجام پروژه‌های الکترونیکی همواره با خطرات احتمالی همراه است. تلاش برای عملکرد صحیح و ایمنی در انجام پروژه‌های آردوینو الزامی است، به خصوص اگر شما با جریان برق و کامپوننت‌های الکترونیکی کار می‌کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این تنها چند معایب اصلی برای انجام پروژه‌های آردوینو است و بسته به تجربه و نیازهای شخصی شما، معایب دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد.

ی آن ها
iot نوشته‌های تازه

    تقسیم‌بندی مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت تلکام
    سیستم‌های توصیه‌گر مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت تلکام
    هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
    مدیریت دام
    ۶ روند برتر اینترنت اشیا جهت هدایت نوآوری در تجارت ۲۰۲۳

iot آخرین دیدگاه‌ها

    مرکز نوآوری آیوتیک در استارت آپ _تیم اول_ برنده _ لیگ اینترنت اشیا
    مرکز نوآوری آیوتیک در موانع داخلی موفقیت استارتاپ ها در ایران
    هما کنعانی در موانع داخلی موفقیت استارتاپ ها در ایران
    سید دانیال صید در استارت آپ _تیم اول_ برنده _ لیگ اینترنت اشیا
    مرکز نوآوری آیوتیک در چشم انداز اینترنت اشیاء در ۲۰۲۵-۲۰۱۸

iot بایگانی‌ها

    نوامبر 2023
    سپتامبر 2023
    آگوست 2023
    جولای 2021
    نوامبر 2020
    آگوست 2020
    جولای 2020
    می 2020
    مارس 2020
    ژانویه 2020
    دسامبر 2019
    نوامبر 2019
    اکتبر 2019
    سپتامبر 2019
    آگوست 2019
    جولای 2019
    ژوئن 2019
    آوریل 2019
    مارس 2019
    فوریه 2019
    ژانویه 2019
    دسامبر 2018
    نوامبر 2018
    اکتبر 2018
    سپتامبر 2018
    آگوست 2018
    جولای 2018
    اکتبر 2017

iot دسته‌ها

    آموزش iot
    اخبار
    استارتاپ ها
    استارتاپ های ایرانی
    دانش نامه
    دسته‌بندی نشده
    دوره ها
    رویداد
    شبکه
    لیگ اینترنت اشیاء ایران
    مقاله

خبرنامه آیوتیک

جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرکز نوآوری اینترنت اشیاء (آیوتیک) در خبرنامه ما عضو شوید.
Email
iot جدیدترین ها
تقسیم‌بندی مشتریان مبتنی بر هوش…
   در بازار مبتنی بر داده‌ امروزی، شرکت‌ها باید…
۶ آذر ۰۲
سیستم‌های توصیه‌گر مبتنی بر هوش…
در ادامه مباحث کاربردهای هوش مصنوعی در زمینه خدمات…
۲۰ آبان ۰۲
هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
...هوش مصنوعی و اینترنت اشیا دو مورد از پیشرفت‌های…
۲۲ شهریور ۰۲
مدیریت دام
در روش‌های سنتی پایش دام، افراد خاصی وظیفه این…
۱۴ شهریور ۰۲
دسته بندی:اخبار,استارتاپ ها,دانش نامه,مقاله زمان انتشار:۱۰ بهمن ۹۸ ۱۱۷۵۷ بازدید
۲۰ پروژه برتر آردوینو به همراه بررسی آن ها

در این مقاله ۲۰ تا از بهترین پروژه های آردوینو را برای شما آماده کرده ایم ابتدا آن ها را معرفی می کنیم سپس به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

WALKING ROBO -1

که از ماژول تشخیص فاصله به نام SRF04 Ultrasonic Module  و از چهر بازوی MeArm تشکیل می شود این ربات قدرت تشخیص موانع را دارد.

STACK GAME PLAYER -2

این ربات از برد اصلی آردوینو و یک بازوی MeArm تشکیل شده است. بالا ترین رکورد بازی STACK GAME دست این ربات است!

 ROBO HAND -3

این ربات در واقع یک دست مصنوعی است به طوری که کاربر با دست کردن دستکش و تکان دادن انگشتانش همان حرکات را عینا در حر کت ربات مشاهده می کند

این ربات جالب ولی ساده از چند موتور MeArm و سنسور های متصل به دستکش MAXI FLEX تشکیل شده است.

PROGRAM ABLE ROBOTIC ARM -4

این ربات  درواقع نمونه کوچک شده نمونه های صنعتی واقعی است و قابلیت این را دارد که یک پروسه را برای دستگاه تعریف  کنیم و دستگاه این کار را بار ها و بار  ها تکرار می کند.

این ربات از چهار موتور MeArm و یک برد دست ساز آردوینو تشکیل شده که در این برد قسمت هایی که به آن ها نیاز نداریم (مانند ماژول وای فای  و بلوتوث حذف شده اند)

MINI CNC -5

با کم ترین هزینه می توانید در خانه یک CNC  بسازید آن هم تنها با دو موتور!

۳D PRINTER -6

ساخت این پرینتر که می تواند کاملا کاربرد صنعتی داشته باشد همانند ساخت CNC  ها است با این فرق که موتور های این پرینتر کمی بزرگ تر هستند.

GESTRUE DRONE -7
CUBE SOLVER -8

کار اصلی این ربات تشخیص کلی مکعب روبیک می باشد به این صورت که ابتدا کل مکعب را رصد می کند سپس با توجه با الگو های برنامه نویسی شده درون این ربات با استفاده از بازو های مکانیکی این مکعب روبیک را حل می‌کند.

سنسور استفاده شده درون این ربات سنسور تشخیص رنگ دقیق RGB با تراشه TCS34725 می باشد.

KNOCK kNOCK LOCKER – 9

این پروژه شامل برد اصلی آردوینو و سنسور صدا می باشد به این صورت که صدایی را که به صورت اعداد باینری می باشد برای برد اصلی تعریف می کنیم حال سنسور های دستگاه اگر این صدا را بشنود می تواند تشخیص دهد که این همان صدای تعریف شده می باشد و قفل در را باز می‌کند.

AIR GUITAR -10

این پروژه از پنج قسمت تشکیل شده است به این صورت که چهار تا از این ماژول ها به صورت دستکش در یک دست نوازنده قرار می گیرد و در دست دیگر نوازنده ماژول پنجم قرار می گیرد.

این پنج ماژول با توجه به فاصله و نوع حرکت ماژول پنجم صدایی خاص تولید می کند.

برای مشاهده نحوه ساخت دقیق این پروژه به این لینک مراجعه کنید.

THREE CLIMB ROBOT -11
LED CUBE-12
SELF BALANCE ROBOT -13
OLD SMART WATCH -14
GESTURE MY ARMY -15

BALL AND PLATE PID CONTROL-16
OLD PING GAME -17
SOLAR TRACKER -18
SERVO JOYSTICK -19
WIRELESS JOYSTICK -20

مرکز نوآوری آیوتیک (IOTic) وا

انجام پروژه های صنعتی و ماشین سازی بوسیله آردوینو بسیار ارزانتر است و انعطاف بیشتری دارد

بوسیله برد ساخته شده با 24 ورودی و 24 خروجی و سایر ماژول های وابسته به آردوینو پروژه یا دستگاه صنعتی شما را بسیار ارزانتر ، انعطاف پذیرتر و با آپشن های مدرن می سازیم. انتقال داده در بستر اترنت یا بی سیم هم امکان پذیر است.

آشنایی با دوره آردوینو (Arduino)

آردوینو (Arduino) یک برد متن‌باز (open source) برای نمونه‌سازی می‌باشد و بر اساس سخت‌افزار و نرم‌افزار منعطف و ساده پایه‌ریزی و طراحی شده است. آردوینو می‌تواند محیط اطراف را با استفاده از سنسورهای مختلف حس کند.برد آردوینو arduino یک گجت قابل برنامه ریزی می باشد. با آردوینو کلی گجت های جذاب می توان ساخت. برگ برنده آردوینو به دلیل پلت فرم نرم افزاری اش می باشد. با آردوینو می توان یک پرینتر ۳ بعدی ساخت، یا یک ماشین نقاشی، یا یک ربات و یا حتی سیستم ساختمان هوشمند را توسط آن پیاده سازی کرد.

بردهای آردوینو بر اساس میکروکنترلرهای مختلفی از جمله   ATMEGA8 و ATMEGA168 شرکت Atmel پایه ریزی شده اند و در حال حاضر تعداد زیادی از میکروکنترلرهای AVR و ARM به عنوان هسته مرکزی این بردها مورد استفاده قرار می گیرند . طرح ماژول ها تحت لیسانس Creative Commons مجوز گرفته اند، بنابراین طراحان با تجربه مدار، می توانند ماژول خود را ساخته، توسعه داده و آن را بهبود ببخشند. حتی کاربران نسبتاً بی تجربه می توانند یک نسخه بردبوردی از ماژول را جهت فهم شیوه کار آن بسازند .

هدف از برگزاری این دوره آشنایی دانشجویان با دنیای الکترونیک دیجیتال و اتوماسیون، انتقال مفاهیم سیستم های اوپن سورس و توسعه و استفاده ی کاربردی از آنها، آماده سازی دانشجویان برای ورود به دینای کد نویسی میکروکنترلرها و ایجاد توانایی انجام پروژهای میکروکنترلری در آن ها می باشد.
سرفصل آموزشی دوره آردوینو (Arduino)

تدریس مبانی سیستم های اوپن سورس
آموزش نحوه ی نصب IDE و دایور‌های مورد نیاز
آموزش نحوه‌ی پیدا کردن و اضافه کردن Library شیلدهای مورد نیاز
تدریس ارتباط سریال آردوینو و استفاده ازآن برای Debug
تدریس و راه اندازی ماژول رله
راه اندازی شیلد LCD & KEY
راه اندازی سنسور دما DS1820  و نمایش دما بر روی پورت سریال و  LCD
آموزش استفاده از مبدل آنالوگ به دیجیتال و راه اندازی سنسورlm35
تدریس اسموسر و فیلتر پایین گذر و پیاده سازی آن
تدریس ساخت دیتا لاگر با شیلد دیتالاگر همراه با ضبط زمان داده برداری
تدریس شلید موتور درایو و راه اندازی انواع موتور : DC  , step motor   Servo,
راه اندازی BLDC
تدریس شیلد وای فای ESP8266
راه اندازی مجموعه سنسور های گاز و دما و رطوبت
ارسال و دریافت پارامترهای اندازه گیری شده توسط سنسور ها از طریق Wi-Fi و نمایش بر روی LCD برد دوم
تدریس ماژول GSM  مدل m10 qtel  
 
پروژه ها و تمرین های دوره

راه اندازی ماژول رله
راه اندازی شیلد LCD & KEY
راه اندازی سنسور دما DS1820
راه اندازی سنسورlm35
پیاده سازی فیلتر پایین گذر
ساخت دیتا لاگر با شیلد دیتالاگر همراه با ضبط زمان داده برداری
راه اندازی موتور DC  , step motor
راه اندازی سروو موتور
راه اندازی BLDC
راه اندازی شیلد وای فای ESP8266
راه اندازی مجموعه سنسور های گاز و دما و رطوبت
راه اندازی ماژول GSM – m10 qtel
راه اندازی ماژول GPS neo8-m
ارسال و دریافت پارامترهای اندازه گیری شده توسط سنسور ها از طریق WIFI و نمایش بر روی ال سی دی برد دوم
راه انداز سیستم مکان یاب با قابلیت نمایش در ال سی دی برد دوم و نمایش پارامتر های دما و گاز
ایجاد و طراحی سیستم آبیاری هوشمند با قابلیت کنترل از طریق اس ام اس و ضبط داده های حیاتی گیاهان
 

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
توصیه مدرس
علی میرقاسمی
مهندس علی میرقاسمی
کارشناس سیستم های نهفته
احمدرضا سعیدی
مهندس احمدرضا سعیدی
کارشناس الکترونیک و سیستم های نهفته

شرکت در این دوره برای همه کسانی که می خواهند از صفر تا صد دستگاهی که بخش الکترونیک دیجیتال را دارد ، بسازند مناسب است. همچنین برای دانشجویان الکترونیک که با میکروکنترلر آشنایی دارند یا اینکه می خواهند پروژه یا اختراع مد نظر خود را در اسرع وقت پیاده سازی کنند مناسب است .این دوره برای دانشجویان مکانیک ، مهندسی پزشکی و کامپیوتر نیز که می خواهند پرورده های ذهنی خود را بدون ورود به دنیای الکترونیک پیاده سازی کنند ، مناسب است.

به غیر از نیاز به تسلط نسبی به زبان سی ،محدودیتی برای ورود دانشجویان و علاقه مندان به این دوره وجود ندارد.

 
نظر دانشجویان نیراسیستم درباره دوره آردوینو (Arduino)

در حال بروزرسانی
آینده شغلی دوره آردوینو (Arduino)

بازار اینترنت اشیا رفته‌رفته تبدیل به یک صنعت مولتی میلیارد دلاری می‌شود و تقاضا برای استخدام افرادی با مهارت‌های IOT روزبه‌روز بیشتر خواهد شد. اینترنت اشیا از میلیاردها دستگاه کوچک به‌هم‌ پیوسته تشکیل‌ شده است، که بسیاری از آن‌ها حداقل به یک میکروکنترلر نیاز دارند تا هوش لازم برای پردازش تسک ها را به دست آورند. در حوزه برنامه‌نویسی میکروکنترلر، در بازار کار اینترنت اشیا تقاضای بالایی برای برنامه‌نویسی با بردهای “آردوینو” مشاهده می‌شود که اغلب در ساخت سنسورها و در پروژه‌های اتوماسیون به کار می‌رود.
روش برگزاری دوره آردوینو (Arduino)

در این دوره دانشجویان با دنیای الکترونیک دیجیتال و اتوماسیون و مفاهیم سیستم های اوپن سورس آشنا شده و در طول دوره به توسعه و استفاده ی کاربردی از آنها می پردازند.

با انجام پروژه های کاربردی و متعدد توسط بردها و ماژول های موجود در کلاس، توانایی انجام پروژه های میکروکنترلری در دانشجویان ایجاد شده و آن ها را برای ورود به دنیای کد نویسی میکروکنترلرها آماده خواهد ساخت.

 
توانایی دانشجو در پایان دوره آردوینو (Arduino)

توانمندی دانشجو پس از اتمام دوره :
درک تفاوت بین سیستم های اوپن سورس و کد نویسی میکروکنترلرstand alone
آشنایی با تفاوت بین برد های آردوینو و تشخیص و انتخاب توانمندی میکروکنترلر روی برد متناسب با نیاز
توانایی راه اندازی شیلد‌ها و ماژول‌های آردوینو
توانایی انجام پروژه از صفر تا صد
آشنایی با ادوات جانبی میکروکنترلر AVR
آشنایی با پروتکل های متداول میکروکنترلر AVR
 
سوالات متداول دانشجویان

آیا در طول دوره از سخت افزار هم جهت یادگیری استفاده می شود؟
بله؛ باتوجه به اینکه دوره های نیراسیستم به صورت کاملا عملی برگزار می شوند، برد آموزشی و سخت افزارهای موردنیاز نیز در اختیار دانشجویان قرارداده می شود و دانشجویان در طول دوره پروژه های متعددی را توسط بردهای آموزشی انجام می دهند.
 
آیا برای استفاده از سخت افزار و بردهای آموزشی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد؟
خیر؛ تجهیزات سخت افزاری در طول دوره و جهت استفاده در کلاس به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
 
آیا در انتهای دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر می شود؟
در صورتی که دانشجو در پایان دوره نمره ی لازم را کسب کند موفق به دریافت گواهینامه خواهد شد. حد نصاب نمره 70 از 100 بوده و از مجموع نمرات فعالیت های کلاسی، کوییز ها ، تمرینات و آزمون پایانی دانشجو محاسبه می شود.
 
نحوه برگزاری آزمون پایانی دوره به چه صورت است؟
مدت زمان مشخصی از جلسه پایانی هر دوره به برگزاری آزمون اختصاص می یابد. این آزمون کاملا عملی بوده و سوال مطرح شده در قالب یک پروژه شامل دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. دانشجویان باید در زمان تعیین شده کد مورد نظر سوال را نوشته و روی سخت افزاری که در اختیارشان قراردارد آن را برنامه ریزی کرده و اجرا کنند.
 
آیا برای این دوره جزوه یا کتاب خاصی باید خریداری شود ؟
 انجام پروژه های آردوینو arduino
پروژه های دانشجویی و صنعتی همرا با آموزش و ارائه لایسنس و سورس کد ها
ارائه فایل کامل پروژه
آموزش سخت افزار و نرم افزار پروژه
 انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی با برد آردوینو با هزینه مناسب
ارائه سورس برنامه
ارائه فایل کامل پروژه
آموزش سخت افزار و نرم افزار پروژه
آموزش خصوصی و گروهی آردوینو و میکروکنترلر
آردوینو چیست؟

آردوینو یک برد با طراحی ساده برای آموزش میکرو کنترلر است. دنیای آردوینو یک دنیای اپن سورس open source (متن باز) می باشد!

درواقع می توان تعداد زیادی پروژه جذاب در زمینه ی الکترونیک، رباتیک و خانه های هوشمند با آردوینو پیدا کرد. آردوینو کار طراح الکترونیک و کسانی که که در زمینه الکترونیک ایده دارند را راحت کرده است، چون دیگر لازم نیست برای راه اندازی سنسورها سخت افزار­های پیچیده  میکرو کنترلر را طراحی کرد.

می توان گفت طرح اولیه­ ی انواع پروژه ­ها از ساده ­ترین آن­ها گرفته تا پیچیده ­ترینشان مثل اتصال به شبکه­ ی وای فای و راه اندازی شیلدها و ماژول­ های مختلف با استفاده از آردوینو، از پیش طراحی شده است. آردوینو نسبت به سخت افزارهای دیگر مانند ماژول وای فای  ESP8266  و رسپری­ پای (raspbery pi) راه اندازی راحت تری دارد.

افراد زیادی در سر تا سر جهان برنامه های زیادی برای راه اندازی سنسورهایی مانند دما و رطوبت (dht)، سنسورهای فاصله­ سنج (آلتراسونیک “ultrasonic”) و صدها سنسور و ماژول دیگر را تهیه کرده ­اند، و آن­ها را بصورت رایگان در اختیار بقیه­ ی کاربران قرار می­دهند بتوانند با در اختیار داشتن آنها پروژه دلخواه خود را بسازند.

زبان برنامه نویسی این برد غالباً زبان c و c++ است.
تست خرابی نرم افزار

برای تست خرابی برد خریداری شده، دقت کنید که اگر در صورت اتصال برد به کامپیوتر آی سی مشکی رنگ که ch340 نام دارد داغ شود در حدی که اگر انگشتتان را روی آن قرار دهید بلافاصله احساس سوزش کنید، این یعنی برد خریداری شده دارای نقص است و باید مرجوع شود. (توجه داشته باشید که اگر آی سی مذکور کمی گرم شود طبیعی است.) در این مواقع سریع usb را از کامپیوتر جدا کنید چون ممکن است به آن آسیب برساند.
برای شروع کار با این برد باید چه کاری انجام دهیم؟

برای شروع لازم است که یک برد آردوینو تهیه کنید، اگر تازه کار هستید پیشنهاد ما به شما برد آردوینو uno است که کارکردن با آن بسیار ساده و روان است.

در همین وبسایت مقالاتی در رابطه با کار کردن با این برد تهیه شده است. که شما با مطالعه­ی آنها می­توانید کار خود را آغاز کنید.

    شروع از صفر آردوینو
    نصب نرم افزار آردوینو
    پروژه LED با آردوینو
    راه اندازی سنسور دما و رطوبت Dht
    راه اندازی سنسور آلتراسونیک SRF04-SRF05
    راه اندازی شیلد شبکه اترنت W5100 برای آردوینو

 

را از لینک بالا دانلود کرده و سپس از حالات فشرده خارج کنید و اجرا کنید

 

امیدوارم لذت برده باشید لطفا نظر بدید

azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276

 

برای سفارش پروژه اردوینو با ما در ارتباط باشید و همینطور برای دریافت سورس برنامه

ایدی تلگرام@ilyajk

شماره تلفن:099903773070


پروژه آردوینو پروژه چراغ قرمز با اردوینو پروژه چراغ راهنماییی رانندگی با
ilya
جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 15:06
دانلود نرم افزار آردوینو

نرم افرار open-source آردوینو کدنویسی و آپلود آن به روی برد را آسان می سازد. این نرم افزار بروی سیستم عامل های ویندوز، Mac OS X و لینوکس قابل اجرا می باشد. این محیط برنامه نویسی با استفاده از زبان جاوا و بر پایه پردازش ، avr-gcc  و سایر نرم افزارهای open-source تولید شده است.

نرم افزار آردوینو "همان گونه که هست" به شما عرضه می گردد به این معنی که ما هیچگونه ضمانت ضمنی و ویژه از عملکرد ، استفاده ، محتوا و یا نصب نرم افزار نداریم. ما به ویژه هرگونه مسئولیتی در خصوص صدمات ناشی از نصب یا در حین استفاده از این نرم افزار را از خود سلب می نماییم. با این حال کوشش شده است تا حد امکان نقاط ضعف و مشکلات نرم افزار برطرف گردد تا مورد رضایت و توجه کاربران قرار گیرد.

دانلود نرم افزار به این معنی است که شما شرایط مندرج در رابطه با استفاده از آن را پذیرفته اید.


 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
 

دانلود Arduino 1.5 BETA (این نسخه از برد آردوینو Due و Yún پشتیبانی می کند)

اگر برد جدید Due را تهیه نموده اید شما می بایست حتما نسخه 1.5.4 را دانلود نمایید. پس از دانلود نرم افزار این دستور العمل را برای نحوه استفاده از برد Due و این راهنما مربوط به برد  Yun مطالعه فرمایید.

هشدار: این نرم افزار نسخه بتا (آزمایشی) می باشد و ممکن است زمان کار با آن با یک رویداد غیر متعارف مواجه شوید. لطفاً در خصوص مشکلات احتمالی آن را درانجمن Due مطرح فرمایید.

Arduino 1.5.4 (ملاحظات نشر):

     Windows Installer 1.5.4 r2, Windows (ZIP file) 1.5.4 r2
     Mac OS X
    لینوکس: 32 بیتی, 64 بیتی
     سورس نرم افزار

Nightly Builds

     ویندوز
     Mac OS X
    لینوکس: 32 بیتی, 64 یبتی

سورس کد

Active development of the Arduino software is hosted byGitHub. See the instructions for building the code.

     سورس کد نرم افزار آردوینو.
     سورس کد نسخه 1.5 آزمایشی نرم افزار آردوینو

 

هشدار: برای دانلود پنج ثانیه  صر کنید سپس رد تلیغ رو یزنید با تشکر
دانلود اردینو اردینو دانلود نرم افزار اردینو دانلود نرم افزار اردوینو اردوینو نرم افزار اردوینو
ilya
جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 12:51
اموزش اردینو
09903773070

اردوینو
آموزش برنامه نویسی ARDUINO
اموزش اردوینو
labview+arduino
اموزش لب ویوو
Interface
 for Arduino Toolkit
اموزش برنامه نویسی ARDUINO با  LABVIEW
برنامه نویسی اردوینو توسط لب ویو
کتاب اموزش برنامه نویس





:: موضوعات مرتبط: آردوینو , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: